Ja heh. ble en del skravling plutseligGod morgen på nyttherlighet som det skravles om morgnen ;P og så kake da! De er jo fantastiske alle sammen!
Takk. baking er gøy
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Ja heh. ble en del skravling plutseligGod morgen på nyttherlighet som det skravles om morgnen ;P og så kake da! De er jo fantastiske alle sammen!
Ja det er det virkelig!Ja heh. ble en del skravling plutselig![]()
Takk. baking er gøy![]()
Haha sorry jeg ler!!Kjipt
![]()
Åh neihåper du får vasket den
![]()
God morgen på nyttherlighet som det skravles om morgnen ;P og så kake da! De er jo fantastiske alle sammen!
Kanskje det var det som måtte til for å få byttet?Fnis!! Typisk megHåper jeg får vaska den, ellers er det ikke krise, det var noen gardiner som fulgte med huset
![]()
Ja det er det virkelig!
Men våre er langt fra så fine og kreative![]()
Okei. men bør jo kunne rengjøres og gå vekkFnis!! Typisk megHåper jeg får vaska den, ellers er det ikke krise, det var noen gardiner som fulgte med huset
![]()
Yay! Hehegod morgen! KAKE!
Kanskje det var det som måtte til for å få byttet?![]()
Fin daJeg laget denne da eldste ble 2 år! Han ble strålende fornøyd hehe.. Er kakebilde da, så bare "juks".. hehe
Vis vedlegget 129839
Ja ok, da håper vi den blir bra igjen etter rens ^-^Hehe ja men de er egentlig ganske fine altså! Så håper jeg får den ren igjen![]()
Fin daSlike bilder er jo veldig greie
Her ser vi faktisk på brannman sam nåhehe
The laundry room - Revenge of the clothes II?blææh kleskaos i kjelleren og på vaskerom...
Ja ikke sant, det blir jo fint! og veldig veldig enkelt når man ikke er flink til å lage kaker
brannmann sam var ekstremt populært her, LENGE! hihi![]()
Ja haha..noe sånnThe laundry room - Revenge of the clothes II?