Skravletråd august

God morgen. Hva skravles det om. Fælt å si, men jeg nyter litt å bare ha meg selv og en unge hjemme to dager. Stille og rolig, ikke noe rot, en unge å legge, en unge å stå opp med, en unge å kose med 100 %:)
Men når eldste kommer hjem i kveld skal bare han og jeg dra og bade i morgen.

Haha, blir i kristiansand det skjer! Passer godt å gjøre det midt i bibelbeltet. :)
Sist etter fødsel, så spurte de meg hvor mange brødskiver jeg ville ha. Så svarte jeg naturligvis "hundre!". Da svarte de surt :"det kan du IKKE få." :rolleyes: fikk ikke mat før barnefaren gikk og etterlyste den.
Haha, noen slitne på jobb uten sans for humor? :p

Skjønner den:)
Ikke handlet mye her heller.
Kjøpt bilstol, babynest, ullteppe, ulldress og ullbody. Trenger mer ull til vinterbaby enn vårbaby;)
Ja, det er jo sant...men brukte mye bomull til guttungen når vi bare var inne og...har det veldig varmt så:P
Gleder meg til den vognposen blir ferdig:D
Ellers fått nydelig vognpynt med navn på:D

God morgen.

Mine to herlige liker ikke slumre. De er våkne. Veldig. Så etter litt herjing står de opp. Like greit. De er så store at de klarer seg selv. Hva er det vi tenker på som får en til nå???
Kanskje neste liker slumring? :P I alle fall det første snaue året. Begynner å bli utålmodig han her også, men et par leker og en reglebok så holder han ut en stund.

Her også. Sånn ordentlig frelst. Han satt å leste seg opp i går så han kunne vite mer om spillerne på lagene. Jeg bare. ok.
PluTselig er jeg veldig glad min mann stort sett vare ser tippeligaen om det likevel ikke er noe annet å se;)

Ja, det er jo sant...men brukte mye bomull til guttungen når vi bare var inne og...har det veldig varmt så:P
Gleder meg til den vognposen blir ferdig:D
Ellers fått nydelig vognpynt med navn på:D
Hva slags vognpose har dere bestilt?
Jeg skal bestille vognpynt og smokkesnor jeg også. Må bare bestemme oss for navnet;)

Her ble det litt som å starte på nytt. Men jeg tror mer det skyldes at det var vårt første felles barn. Det var litt av en omveltning å gå fra "selvstendige" barn til en liten baby igjen.. Mest kos, heldigvis! :)
Her er alle felles da

Hva slags vognpose har dere bestilt?
Jeg skal bestille vognpynt og smokkesnor jeg også. Må bare bestemme oss for navnet;)

Er av en jeg har bestilt av før til guttungen, men da var det vår/sommerpose da.
Hun syr etter ønsker på bestilling og bor i Bergen...perfekt!
Vet du hvor du skal bestille fra??

God morgen! Her der mini på RaRa mens jeg slumrer og nerder litt :P

Planer i dag jenter?
Frokost
Biblioteket.
Shopping.
Kjøkkenet jeg ikke tok i går...

Lese med ungene, det er jo poenget med å låne bøker. Elles ikke lagt planer egentlig

Back
Topp