Jaoh digg![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Jaoh digg![]()
Det kan vi likeRosa du har fortsatt 400 på kengu![]()
Blir spennende å følge med ja ^-^ vi får satse på at du klarer å holde henne litt på avstandDet kan vi likemen hun tar meg nok fort igjen når hun først setter i gang
![]()
Hahaha ^-^ ja det hadde tatt seg ut - smøre litt I ansiktet og, cookie monster styleFår håpe detvis ikke hadde jeg spist de selv haha
![]()
Hehe det hadde vert kjekt men tror ikke jeg har sjangsBlir spennende å følge med ja ^-^ vi får satse på at du klarer å holde henne litt på avstand![]()
Oh yesHahaha ^-^ ja det hadde tatt seg ut - smøre litt I ansiktet og, cookie monster style![]()
Huff da! Alle må jo vite hvem det er! (Note to self, kidsa må læres opp "ordentlig"Oh yes![]()
jeg har foresten laget cookie monster muffins til barnehagen en gang
![]()
![]()
Men barn i dag vet jo ikke hvem han erså de fleste sa frosk
![]()
Det kan vi likemen hun tar meg nok fort igjen når hun først setter i gang
![]()
De var jo fantastiske
Ikke santHuff da! Alle må jo vite hvem det er! (Note to self, kidsa må læres opp "ordentlig")
Her er den jeg kjøpte i dag:
TakkDe var jo fantastiske![]()
Jupp var det de var - skulle egentlig ikke ha noe annet enn strømper, men cookie monster vantIkke santvi har vist våre
![]()
![]()
Hehehe så stilig den var![]()
det var hennes sant? Må nok innom jeg å
![]()
Er nesten ferdig faktisk! Litt småting igjen bare. Har mala rommet, satt opp senga vi har etter storebror, fått en kleskommode OG klær som jeg har sortert, bretta og lagt på plass, kjøpt vogn, stellebord og bilstol og diverseDet gjør jeg også! Har termin 3. men håper hun kommer litt førHar et lite håp.. selv om begge gutta mine har kommet på overtid
Definitivt ikke ferdigenn du?
Kult det da ^-^Takksyntes det er gøy å finne på litt andre ting til de små
så hadde alltid med litt kjekkere kaker ol
![]()
Hehe sjønner godt du bare måtte ha denJupp var det de var - skulle egentlig ikke ha noe annet enn strømper, men cookie monster vant
Er mye jeg tror jeg må vise lille egentlig ^-^