Gåavstand elrHer blir det snart frokost også avgårde på SFO og Bhgskal være i Bhg 9 i dag!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Gåavstand elrHer blir det snart frokost også avgårde på SFO og Bhgskal være i Bhg 9 i dag!
God morgenHåper alle har sovet godt
Dagens planer
?
God morgen! Trøtt!!!
God morgenGod morgenmå få denne kroppen it av senga nå
Har ikke noen spesielle planer i sag nei![]()
Du da?
Oj oj ny bilHihiTRØTT jeg...blæææh
Skal nå aller først levere guttungen i barnehagen etterhvert.
Slappe av litt og til frisør.
Handle og lage middag.
Rydde.
Bilen er ferdig på verkstedet i dag og vi får også ny bil i dag så dette skal hentes.![]()
Masse lykke til i dagHer blir det snart frokost også avgårde på SFO og Bhgskal være i Bhg 9 i dag!
Fikk du de posene med klær som du ville ha?God morgen![]()
Trøt I tryne
God tur alle sammen med å lever I div
Planen I dag er å slappe av, hente klær, finne ut hva vi skal ha te middag, strikke ferdig teppe![]()
![]()
fIKK Du de klærne du ønsket til 150kr?God morgen
Trøt I tryne
God tur alle sammen med å lever I div
Planen I dag er å slappe av, hente klær, finne ut hva vi skal ha te middag, strikke ferdig teppe![]()
![]()
Oj oj ny bil![]()
hvilken da?
offmei. At du skal være så plaget stakkar.Idag angrer jeg på at jeg stod opp
Altså barna var helt herlige p vidunderlige å det har alle andre å vert.
Men jeg verker sånn at jeg klarer nesten ikke å gåså i dag blir det gjort minimalt her hjemme
Har fått dusjet, satt på en maskin med klær , levert barna og handlet poteter. Skal bare lage klar middagen nå så inntas sofaen til 20 i stil i dag![]()
Fikk du de posene med klær som du ville ha?![]()
Jeg fikk posene til 150. Er to vanlige bæreposer og en liten. Skal bli morro å se hva det er I demfIKK Du de klærne du ønsket til 150kr?
Hva frister til middag da? Her skal vi ha biffsalat![]()
hUFF HUFF. ikke akkurat lange veien det nei.Vis vedlegget 129468
Fra bilen der å bort til det gule bygget. Der er SFO. Denne veien her tar livet av meg
Føler meg som en gammel dame på vei over der.. Starter med godt mot men kryper nesten på slutten der![]()
oohh, så spennendeJeg fikk posene til 150. Er to vanlige bæreposer og en liten. Skal bli morro å se hva det er I dem![]()
Kjenner til den ja. Kos deg på sofanVis vedlegget 129468
Fra bilen der å bort til det gule bygget. Der er SFO. Denne veien her tar livet av meg![]()
Føler meg som en gammel dame på vei over der.. Starter med godt mot men kryper nesten på slutten der![]()
Ett eller annet med poteter, får stikke hodet I frysa å se hva vi har derfIKK Du de klærne du ønsket til 150kr?
Hva frister til middag da? Her skal vi ha biffsalat![]()
Mhm ikke dumt. Her hadde vi biff nemlig...så kutter opp det i trimler og lager salat.Ett eller annet med poteter, får stikke hodet I frysa å se hva vi har der![]()