Skravletråd

Idag angrer jeg på at jeg stod opp :(

Altså barna var helt herlige p vidunderlige å det har alle andre å vert.

Men jeg verker sånn at jeg klarer nesten ikke å gå :( så i dag blir det gjort minimalt her hjemme :(

Har fått dusjet, satt på en maskin med klær , levert barna og handlet poteter. Skal bare lage klar middagen nå så inntas sofaen til 20 i stil i dag :(

ImageUploadedByBV Forum1438843274.733711.jpg

Fra bilen der å bort til det gule bygget. Der er SFO. Denne veien her tar livet av meg :o
Føler meg som en gammel dame på vei over der.. Starter med godt mot men kryper nesten på slutten der :o

God morgen :)
Trøt I tryne :p
God tur alle sammen med å lever I div :)
Planen I dag er å slappe av, hente klær, finne ut hva vi skal ha te middag, strikke ferdig teppe:) :)
fIKK Du de klærne du ønsket til 150kr?

Hva frister til middag da? Her skal vi ha biffsalat:)

Idag angrer jeg på at jeg stod opp :(

Altså barna var helt herlige p vidunderlige å det har alle andre å vert.

Men jeg verker sånn at jeg klarer nesten ikke å gå :( så i dag blir det gjort minimalt her hjemme :(

Har fått dusjet, satt på en maskin med klær , levert barna og handlet poteter. Skal bare lage klar middagen nå så inntas sofaen til 20 i stil i dag :(
offmei. At du skal være så plaget stakkar.
Har de ikke tilbud om slik trening jeg deltar på der du bor mon tro? Hadde kanskje vært noe for deg...
Hva blir det til middag i dag? Her er biffsalat:)

Idag (og i kveld) skal jeg lage hjemmelaget ripsgelé av de 4,5L rips jeg plukket i går. Er sikkert 5-10 liter rips igjen på busken, men orker ikke å plukke sååå mye :p hehe. Har allerede laget 3 glass ripssyltetøy og 1 glass gelé.
Godt barnematglassene og pastaglassene kan brukes om igjen til slikt :)

Skulle gjerne plukket mer blåbær og, men iflg samboeren min begynner de å bli litt dårlige her nå.

Idag (og i kveld) skal jeg lage hjemmelaget ripsgelé av de 4,5L rips jeg plukket i går. Er sikkert 5-10 liter rips igjen på busken, men orker ikke å plukke sååå mye :p hehe. Har allerede laget 3 glass ripssyltetøy og 1 glass gelé.
Godt barnematglassene og pastaglassene kan brukes om igjen til slikt :)

Skulle gjerne plukket mer blåbær og, men iflg samboeren min begynner de å bli litt dårlige her nå.

Back
Topp