Skravletråd august

God kveld damer :) endelig er poden i seng. Jeg sitter ved siden av og nyter synet og lyden. Mannen lager middag nede så jeg venter bittelitt med å gå ned :P

God kveld damer :) endelig er poden i seng. Jeg sitter ved siden av og nyter synet og lyden. Mannen lager middag nede så jeg venter bittelitt med å gå ned :P
Stadig sene middager hos finfolket på Råholt:)
Hatt det fint i hallen idag?

Stadig sene middager hos finfolket på Råholt:)
Hatt det fint i hallen idag?
Ja, det er sånn det er her i huset :P Haha. Koselig å spise middag etter at poden har lagt seg.

Vi koste oss masse :) Ikke så mye folk i dag, heldigvis.

Vet ikke når man slutter:p
Min eldste foretrekker helst dusjen han, så slipper... Men de minste vokter jeg selvfølgelig;)

Mine er altså nesten 7 og 4,5 (dine er åpenbart passert 3 og 4 ifølge tickerene, men... aner ikke helt hvor lenge siden) og jeg landet på at to unger i badekaret, åpen dør og mor på senga (naborommet til badet) var adekvat, jeg hørte dem jo. To som snakker=ingen druknet.

Ryddingen tar jeg selv, det er vaskingen som er kjip:p

Ryddingen tar ei uke, vaskingen er jo fort gjort (dog skal det være sies, det er sikkert fordi vi har ryddet som noen galninger, så det er ikke tid til en veldig grundig vask....) Jeg har tenkt på vaskehjelp, sånn annenhver uke eller noe sånn, så vet vi at huset er grundig vasket av og til i alle fall....

Back
Topp