Skravletråd august

Ja så heldig er jeg også, min kommer hver onsdag. Nå har jeg ferie, og hun også, så da tar jeg det selv. Ja jeg må nok bli veldig effektiv skal jeg holde et visst tempo her:)
Effektivitet er nøkkelen ja;)
Er det ikke deilig med vaskehjelp!? Jeg elsker henne:p

Vet du, jeg syns ryddinga er værst jeg. Har brukt HELE kvelden i dag på det, så kommer hun i morra svosj svosj ferdig. Så her er det ryddinga som tar tid:eek:
Sånn er det her og. Rydder og mopper flere ganger for dagen. To min med unger og det er like ille

Sånn er det her og. Rydder og mopper flere ganger for dagen. To min med unger og det er like ille
Og så sender jeg folket i stua så jeg får ryddet kjøkkenet, og da er det blitt rotete i stua igjen, så tar jeg det, og så var det visst noe mer på kjøkkenet..... Best å gjøre etter legging:p

Badevakt for ungene. Når slutter man med det, egentlig? evt kan jeg ta en dusj, hakket mer hyggelig enn p bare se på dem?
Vet ikke når man slutter:p
Min eldste foretrekker helst dusjen han, så slipper... Men de minste vokter jeg selvfølgelig;)

Jo det er helt fantastisk! Slipper mye stress og kav pga henne. Hvert hver en krone:). Hvor lenge er hun hver gang hos dere?
Vi har torsdager vi. SÅ deilig å slippe å ha det hengende over seg hele tiden, og å komme hjem etter jobb torsdag og ha det fint til helgen:)

Yeps, vi ønsket oss jo det, men kanskje ikke såååå tett :P Ett år og fem mnd blir det mellom de, men vi er bare lykkelige! Vi brukte så lang til sist så at det bare klaffet uten at vi prøvde nå er bare fantastisk! :)
Fantastisk at det klaffet så fort:D:D

Back
Topp