Skravletråd august

Så flott at tiden har gått fort da. Vi har også kattunger, men de er bare ute. Bor på en gård. Alltid noe å holde fingrene i ja. Har dere flyttet inn i ny leilighet nå?
Ok ;) Kos med kattunger, men jeg ble gal til slutt av dem.. Hadde 4 aktive... Så var godt å leverer de... De var bare inne her..
Ja, vet ikke hva jeg skulle ha gjort om tiden ikke ville samarbeide med meg..
Ja, vi kjøpte oss rekkehus. Så flytta inn 1.juni.

Det er jo tett det da!
Yeps, vi ønsket oss jo det, men kanskje ikke såååå tett :P Ett år og fem mnd blir det mellom de, men vi er bare lykkelige! Vi brukte så lang til sist så at det bare klaffet uten at vi prøvde nå er bare fantastisk! :)

Ok ;) Kos med kattunger, men jeg ble gal til slutt av dem.. Hadde 4 aktive... Så var godt å leverer de... De var bare inne her..
Ja, vet ikke hva jeg skulle ha gjort om tiden ikke ville samarbeide med meg..
Ja, vi kjøpte oss rekkehus. Så flytta inn 1.juni.
Ja kattunger kan være travelt, så godt når de er gitt bort.
Godt å få flytte før babyen kommer da:). Trives du der dere bor nå?

Kjenner det her også nå at tiden ikke strekker til. Ikke økonomien heller akkurat nå. Men det blir vel muligheter for vår del utover høsten! :)
Vi hadde halvtårskort, det var mye sponset av min jobb. Da gikk jeg på moegensvømming nesten hver uke, også gikk vi som familie de helgene vi fant tid.

Men nå tror jeg ikke bekkenet mitt vil like ar jeg svømmer noen hundre meter en gang i uka, så da skal jeg tenke ut noe lurere å bruke "helselappen" min på. (penger vi får refundert inntil en viss sum årlig for helsebringende tiltak)

Kjekt med venninner som lager mat mens jeg legger junior! Samtidig underholder de mini og de eldste... :)

Vi hadde halvtårskort, det var mye sponset av min jobb. Da gikk jeg på moegensvømming nesten hver uke, også gikk vi som familie de helgene vi fant tid.

Men nå tror jeg ikke bekkenet mitt vil like ar jeg svømmer noen hundre meter en gang i uka, så da skal jeg tenke ut noe lurere å bruke "helselappen" min på. (penger vi får refundert inntil en viss sum årlig for helsebringende tiltak)
Så kjekt! :) Kjedelig med bekkenplager! Var mye plaget under sist svangerskap...

Ja kattunger kan være travelt, så godt når de er gitt bort.
Godt å få flytte før babyen kommer da:). Trives du der dere bor nå?
Mhm ;)
Ja, jeg håpet virkelig at vi fikk til å flytte før.. Samboeren skjønte liksom ikke at det var et must... Men nå synes han det er deilig også ;) Ja, trives godt ;) Vi flytta bare 4 min lenger bort, så er på samme området egentlig ;) Var bare fryktelig kjedelig å starte første døgn i ny leilighet med vannlekasje.... Heldigvis gikk det på forsikringa og nå har alt tørket og blitt reparert, snekkeren satt på ny vegg i går faktisk. Så da er alt ok nå.

Mhm ;)
Ja, jeg håpet virkelig at vi fikk til å flytte før.. Samboeren skjønte liksom ikke at det var et must... Men nå synes han det er deilig også ;) Ja, trives godt ;) Vi flytta bare 4 min lenger bort, så er på samme området egentlig ;) Var bare fryktelig kjedelig å starte første døgn i ny leilighet med vannlekasje.... Heldigvis gikk det på forsikringa og nå har alt tørket og blitt reparert, snekkeren satt på ny vegg i går faktisk. Så da er alt ok nå.
Det var litt av en start i nytt hus da! Godt når ting ordner seg. Ja da visste du hvordan det var der dere flyttet;). Bodde dere i leilighet før det?

Så kjekt! :) Kjedelig med bekkenplager! Var mye plaget under sist svangerskap...
Æsj det var jeg også. Håper jeg slipper billigere unna denne gangen

Liker ikke regn:( meldt bra her i morgen....men stoler ikke på det:P
Var meldt bra her også i går, men det regnet flere ganger. Temmelig ustabilt altså :p

Det var litt av en start i nytt hus da! Godt når ting ordner seg. Ja da visste du hvordan det var der dere flyttet;). Bodde dere i leilighet før det?
Mhm :p Men med min flaks(ulykke), så måtte det jo bare skje oss noe :p Hadde vannlekkasje i forje leiligheten også.. Da lakk det inn smelta snø i februar ca (for 1 år siden). Det lakk inn i veggen der skjøten til carporten er på ytterveggen og inn på soverommet. Så vi måtte kjøpe ny seng :rolleyes: Men var deilig med ny seng da ;) ja, vi leide leilighet før. Og før det bodde vi i båt (50fot cruser).

Back
Topp