Gratulerer!!Vi venter på en lite Marsspire! <3
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Gratulerer!!Vi venter på en lite Marsspire! <3
Får satse på å ha et moderat forhold til dette, men tiden vil vise.......Det er fort gjort...
Kjenner det her også nå at tiden ikke strekker til. Ikke økonomien heller akkurat nå. Men det blir vel muligheter for vår del utover høsten!Ikke mye annet å gjøre nei. Mage krevende å finne tid til det
OkSå flott at tiden har gått fort da. Vi har også kattunger, men de er bare ute. Bor på en gård. Alltid noe å holde fingrene i ja. Har dere flyttet inn i ny leilighet nå?
Gratulerer så myeVi venter på en lite Marsspire! <3
Yeps, vi ønsket oss jo det, men kanskje ikke såååå tettDet er jo tett det da!
Gratulerer!!![]()
Tusen takk <3Gratulerer så mye![]()
Ja kattunger kan være travelt, så godt når de er gitt bort.OkKos med kattunger, men jeg ble gal til slutt av dem.. Hadde 4 aktive... Så var godt å leverer de... De var bare inne her..
Ja, vet ikke hva jeg skulle ha gjort om tiden ikke ville samarbeide med meg..
Ja, vi kjøpte oss rekkehus. Så flytta inn 1.juni.
Vi hadde halvtårskort, det var mye sponset av min jobb. Da gikk jeg på moegensvømming nesten hver uke, også gikk vi som familie de helgene vi fant tid.Kjenner det her også nå at tiden ikke strekker til. Ikke økonomien heller akkurat nå. Men det blir vel muligheter for vår del utover høsten!![]()
Så kjekt!Vi hadde halvtårskort, det var mye sponset av min jobb. Da gikk jeg på moegensvømming nesten hver uke, også gikk vi som familie de helgene vi fant tid.
Men nå tror jeg ikke bekkenet mitt vil like ar jeg svømmer noen hundre meter en gang i uka, så da skal jeg tenke ut noe lurere å bruke "helselappen" min på. (penger vi får refundert inntil en viss sum årlig for helsebringende tiltak)
MhmJa kattunger kan være travelt, så godt når de er gitt bort.
Godt å få flytte før babyen kommer da. Trives du der dere bor nå?
Det var litt av en start i nytt hus da! Godt når ting ordner seg. Ja da visste du hvordan det var der dere flyttetMhm
Ja, jeg håpet virkelig at vi fikk til å flytte før.. Samboeren skjønte liksom ikke at det var et must... Men nå synes han det er deilig ogsåJa, trives godt
Vi flytta bare 4 min lenger bort, så er på samme området egentlig
Var bare fryktelig kjedelig å starte første døgn i ny leilighet med vannlekasje.... Heldigvis gikk det på forsikringa og nå har alt tørket og blitt reparert, snekkeren satt på ny vegg i går faktisk. Så da er alt ok nå.
Nei, det gjør hun ikkeHun tar ikke pauser
Takk!Gratulerer så mye![]()
Æsj det var jeg også. Håper jeg slipper billigere unna denne gangenSå kjekt!Kjedelig med bekkenplager! Var mye plaget under sist svangerskap...
Var meldt bra her også i går, men det regnet flere ganger. Temmelig ustabilt altsåLiker ikke regnmeldt bra her i morgen....men stoler ikke på det
![]()
Du har jo så mange daMin ligger i lader hele dagen den![]()
Det er en forferdelig smerte. På det verste kunne jeg ikke gå. Helt pyton!Æsj det var jeg også. Håper jeg slipper billigere unna denne gangen
MhmDet var litt av en start i nytt hus da! Godt når ting ordner seg. Ja da visste du hvordan det var der dere flyttet. Bodde dere i leilighet før det?