Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Uff, da har du hatt en del plager ja. Godt babyen kommer snart daOkFin alder det da
Blir vel ofte sånn, man får jo ikke plass til å ta vare på alt man vil.. Kanskje du får deg en shopping nå snart da ja
Moro å handle babyklær
Er så mye fint
Nei, har hvert sykemeldt siden uke 14. Fikk tidlig bekkenløsning og i uke 14 holdt jeg ikke ut på jobb mer.. Har fysisk og psiskisk jobb. Har også slitt med svimmelhet (lavt blodtrykk) og migrene. Nå den siste tiden har jeg slitt med kynnere, vond rygg og sliten i tillegg... Hva med deg? Hvordan er formen? Har du hatt plager i de andre svangerskapene?
Ja skal prøve så godt jeg kan, men når deg nok ikke til knærne en gang med all skaravlingenJa du må henge her med oss![]()
Godt med alt man er ferdig medFått unna masse ærender! Så digg!
Men da ble det dårlig med gjærbakst da...
Æsj...,ulykke?Åååååååå nei. Full stopp ved rygge
Jeg er utstyrt med egen vaskedame hver tirsdagForstår ikke at dere får gjort noe husarbeid i det hele tatt når dere er så aktive her inne. Hvor mange hender er dere utstyrt med?
Jeg er utstyrt med egen vaskedame hver tirsdag
Ellers får jeg gjort masse innimellom skravlingen![]()
Nå har jeg 29% :-oNei, du må jo lade innimellom![]()
Ja så heldig er jeg også, min kommer hver onsdag. Nå har jeg ferie, og hun også, så da tar jeg det selv. Ja jeg må nok bli veldig effektiv skal jeg holde et visst tempo herJeg er utstyrt med egen vaskedame hver tirsdag
Ellers får jeg gjort masse innimellom skravlingen![]()
Haha, eller klesvaskaSå om jeg bærer oppvaska ut så forsvinner den???![]()
Ja så heldig er jeg også, min kommer hver onsdag. Nå har jeg ferie, og hun også, så da tar jeg det selv. Ja jeg må nok bli veldig effektiv skal jeg holde et visst tempo her![]()
Ja.. Vann i kroppen også.. Prøver å holde det i sjakk med støttestrømper og ha beina ofte høyt. Og var kvalm frem til uke 12 og når magen virkelig ble større, men bare kvalm når jeg spiser og når jeg er sulten...Uff, da har du hatt en del plager ja. Godt babyen kommer snart da. Jeg er i ganske fin form. Har vært trett og litt småkvalm på kvelden, men ikke nå lenger. Litt svimmel til tider, og vann i kroppen. Har ferie nå, men begynner jobb på mandag. Blir spennende å se hvordan det går. Håper å være i jobb så lenge så mulig. Men går det ikke så går det ikke
. Har jobbet til siste slutt med de andre, men vært delvis sykemeldt med nr 1 og 3. Har du lange dager, eller går tiden fort?
Jippi, gratulerer så myeVi venter på en lite Marsspire! <3
Liker ikke regnDet er varmt i dag, men for mye regn :/
Takk! En aldri så liten overraskelseJippi, gratulerer så mye
Min ligger i lader hele dagen denEr nede i 78 % nå, må lade igjen i morgen. Eller senere i kveld hvis jeg skravler mye![]()
Der var duu!!Over 400 bak vår kjære RonjaR..
Da kan man trygt si jeg har falt av![]()
Heeeii!!Hei på deg, hvordan går det med den frøkna i dag?
Haha, eller klesvaska![]()