Sier Hu som har 2000Det har du all grunn til![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Sier Hu som har 2000Det har du all grunn til![]()
Klart du må?!Må jeg ha ett nytt mål?
Klær eller oppvask går desverre ingen stederJa det er det og siden han helt klart ikke har det helt bra så er det selvfølgelig bare han som står på plakaten i dagmen det å ta klærne og oppvaska kan jeg selvfølgelig utsette til i morgen
![]()
Ok da. Det er 750Klart du må?!![]()
Ja det gjør nok det. Er med i januarforumet, og der er det ikke mye skravling. Får vel være mer aktiv her hvis jeg skal få flere innleggEr du i skravletrådene går det fort
Du får være detJa det gjør nok det. Er med i januarforumet, og der er det ikke mye skravling. Får vel være mer aktiv her hvis jeg skal få flere innlegg![]()
Klær eller oppvask går desverre ingen steder![]()
Pauser her inne, jobber i mellomForstår ikke at dere får gjort noe husarbeid i det hele tatt når dere er så aktive her inne. Hvor mange hender er dere utstyrt med?
Er dere ute å reiser? Ferie? Kjedelig å stå i kø.Åååååååå nei. Full stopp ved rygge
10 henderForstår ikke at dere får gjort noe husarbeid i det hele tatt når dere er så aktive her inne. Hvor mange hender er dere utstyrt med?
Kjører til sverigeEr dere ute å reiser? Ferie? Kjedelig å stå i kø.
Ok, må være effektivePauser her inne, jobber i mellom![]()
Ja da kan jeg forstå det10 henderer ikke det vanlig
Sverige ja. Skal dere være borte lenge?Kjører til sverige
Føler det er rolig på september forumet til tider også.... Det går i snakk fra de samme hele tiden, mange som bare er der eller skriver i ny og ne bare...Ja det gjør nok det. Er med i januarforumet, og der er det ikke mye skravling. Får vel være mer aktiv her hvis jeg skal få flere innlegg![]()
Lurer litt på det sammeForstår ikke at dere får gjort noe husarbeid i det hele tatt når dere er så aktive her inne. Hvor mange hender er dere utstyrt med?
Ja slik er det i januar forumet også. Blir ikke mye skravling, bare ulike oppdateringer ol. Er du aktiv her da?Føler det er rolig på september forumet til tider også.... Det går i snakk fra de samme hele tiden, mange som bare er der eller skriver i ny og ne bare...