Det er varmt i dag, men for mye regn :/Hurra for stabilt sommervær![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Det er varmt i dag, men for mye regn :/Hurra for stabilt sommervær![]()
Ja, fatter ikke at det er mulig. Men har bare vært med her siden juni, så kan jo være at jeg forstår det etterhvert.....Lurer litt på det sammeHehe
![]()
Begynte vel å bli aktiv på generelt i gårJa slik er det i januar forumet også. Blir ikke mye skravling, bare ulike oppdateringer ol. Er du aktiv her da?
Er nede i 78 % nå, må lade igjen i morgen. Eller senere i kveld hvis jeg skravler myeFlaksjeg har 92%
![]()
MhmJa, fatter ikke at det er mulig. Men har bare vært med her siden juni, så kan jo være at jeg forstår det etterhvert.....
Ja det føler jeg også, men vi får bare hive oss med så godt vi kanBegynte vel å bli aktiv på generelt i gårFør har jeg bare hvert innom... Tar litt tid å bli kjent føler jeg
![]()
Ja, vi må jo bare detJa det føler jeg også, men vi får bare hive oss med så godt vi kan![]()
Ser du venter baby i september, det er ikke lenge til. Når har du termin?Ja, vi må jo bare det![]()
Du tar det igjen når ronja har pauseOver 400 bak vår kjære RonjaR..
Da kan man trygt si jeg har falt av![]()
For å være helt ærlig, det gidder jeg ikke.Du tar det igjen når ronja har pause
Selv om jeg tror hun ikke skal ta seg noen pause da![]()
Det skjønner jeg godtFor å være helt ærlig, det gidder jeg ikke.
Syns det var litt for slitsomt de dagen er jeg holdt følge
Det er jo litt det daDet har ikke jeg. Bare fått tatt reine klær opp, flyttet en bokhylle,fullt den hyllennmed bøker og ryddet litt
Det kan jeg fint forestille megNei for da er jeg ikke grei
Selvfølgelig, burde jo tenkt detSkal handle til bursdag
20.sepSer du venter baby i september, det er ikke lenge til. Når har du termin?
Hei på deg, hvordan går det med den frøkna i dag?Det er jo litt det da![]()
Jippi, gleder megJa du kan komme å ta klærne! Og så har jeg litt andre oppgaver du kan ta når du først er her![]()
Det får vi satse på at den gjørOm den kommer på morran så
Er fornøyd jeg også daSier Hu som har 2000