Skravletråd august

Ok ;) Fin alder det da ;) Blir vel ofte sånn, man får jo ikke plass til å ta vare på alt man vil.. Kanskje du får deg en shopping nå snart da ja ;) Moro å handle babyklær :) Er så mye fint :)
Nei, har hvert sykemeldt siden uke 14. Fikk tidlig bekkenløsning og i uke 14 holdt jeg ikke ut på jobb mer.. Har fysisk og psiskisk jobb. Har også slitt med svimmelhet (lavt blodtrykk) og migrene. Nå den siste tiden har jeg slitt med kynnere, vond rygg og sliten i tillegg... Hva med deg? Hvordan er formen? Har du hatt plager i de andre svangerskapene?
Uff, da har du hatt en del plager ja. Godt babyen kommer snart da:). Jeg er i ganske fin form. Har vært trett og litt småkvalm på kvelden, men ikke nå lenger. Litt svimmel til tider, og vann i kroppen. Har ferie nå, men begynner jobb på mandag. Blir spennende å se hvordan det går. Håper å være i jobb så lenge så mulig. Men går det ikke så går det ikke:confused:. Har jobbet til siste slutt med de andre, men vært delvis sykemeldt med nr 1 og 3. Har du lange dager, eller går tiden fort?

Forstår ikke at dere får gjort noe husarbeid i det hele tatt når dere er så aktive her inne:D. Hvor mange hender er dere utstyrt med?
Jeg er utstyrt med egen vaskedame hver tirsdag:P
Ellers får jeg gjort masse innimellom skravlingen;)

Jeg er utstyrt med egen vaskedame hver tirsdag:p

Jeg driver ikke med husarbeide egentlig.... eller joda, men skippertak.... også skravler jeg innimellom (app, ja). Ønsker med vaskehjelp, men kunne trengt RYDDEhjelp vel så mye....

Jeg er utstyrt med egen vaskedame hver tirsdag:p
Ja så heldig er jeg også, min kommer hver onsdag. Nå har jeg ferie, og hun også, så da tar jeg det selv. Ja jeg må nok bli veldig effektiv skal jeg holde et visst tempo her:)

Ja så heldig er jeg også, min kommer hver onsdag. Nå har jeg ferie, og hun også, så da tar jeg det selv. Ja jeg må nok bli veldig effektiv skal jeg holde et visst tempo her:)

Vel, jeg føler meg ikke veldig effektiv, men det drypper inn et innlegg her og et innlegg der, og stadig er jeg ajour for dagen innen jeg legger meg likvel. Så litt effektiv er jeg kanskje på et vis eller rett og slett en anelse avhengig.

Slett ikke sånn Ronja-nivå da, vaskehjelp eller ei.

Uff, da har du hatt en del plager ja. Godt babyen kommer snart da:). Jeg er i ganske fin form. Har vært trett og litt småkvalm på kvelden, men ikke nå lenger. Litt svimmel til tider, og vann i kroppen. Har ferie nå, men begynner jobb på mandag. Blir spennende å se hvordan det går. Håper å være i jobb så lenge så mulig. Men går det ikke så går det ikke:confused:. Har jobbet til siste slutt med de andre, men vært delvis sykemeldt med nr 1 og 3. Har du lange dager, eller går tiden fort?
Ja.. Vann i kroppen også.. Prøver å holde det i sjakk med støttestrømper og ha beina ofte høyt. Og var kvalm frem til uke 12 og når magen virkelig ble større, men bare kvalm når jeg spiser og når jeg er sulten...
Heldig du er da ;) Det går nok fint ;) Så bra, håper jeg kan ha det sånn neste gang ;)
Dagene går fort ja.. sover lenge, siden jeg sliter med å sovne om kveldene (varm, mye aktivitet i magen osv), prøver å bli ferdig med barnerommet, prøver å bli ferdig i leiligheten etter flyttinga, strikker, er innom jobb, har diverse kontroller og timer (lege, gyn, jordmor, ul og manuell terapeut), små pakker fødebag, slapper av og hviler når formen er ille osv... Katta fikk kattunger i april, så de styra rundt og oppholdt meg frem til de flytta i sommerferien.. Så har ting å gjøre, så tiden går faktisk fort (tiden etter oul vel og merke)... Og ting tar tid, så små pusler..
Når legen sa til meg at jeg ble sykemeldt så sa hodet mitt bare: dette kommer til å bli et sinnssykt langt svangerskap. Men tiden har løpt..

Vi venter på en lite Marsspire! <3

Back
Topp