Skravletråd

Jeg er frukt og grønt ansvarlig I butikken jeg jobber, å hvis folk spurte etter noe tok jeg det inn hvis det sto på bestillings lista mi. Jeg prøvde også å ta inn nye ting, men problemet er at du også må tenke på svinn også, for du har budsjett å forholde deg til på svinn. Å jeg fikk et budsjett av sjefen min mens han hadde fått et annet av ledelsen mitt budsjett var 500-1000 kr mindre enn det ledelse hadde beregnet. Å så måtte man ha en viss % andel av salget I hele butikken. Kom jeg under det som var satt, fikk jeg kjeft og måtte forklare hvorfor jeg ikke nådde målet, dette gjaldt også på svinnet.
Så på en måte er man redd for å ta inn nye ting også fordi du kan feile helt og det er ikke morro.
Å varene du får har kanskje ikke alltid like god kvalitet.
Uff ja det sjønner jeg :)
Dårlig p gi deg mindre budsjett da :o vår tørr kansje for hans avd går som det suser :)

Men jeg vet at mye som kommer er jo dårlig med en gang :o

Kommet hjem fra jobb. Vært på jobb i 3,5 timer idag, men kjenner at det har tatt på og at jeg har gjort et eller annet jeg ikke skulle gjort. Vondt i bekkenet! Får prøve å tenke over hva jeg har gjort i løpet av dagen, vel:P
Etterpå skal jeg hente en babybjørn jeg har kjøpt brukt via fb :)

Hvordan er dagen deres?:)
Uff :( så dumt at du fikk så vondt da :( :(

Minnast har vert fin. Humper rundt her hjemme :p

Kommet hjem fra jobb. Vært på jobb i 3,5 timer idag, men kjenner at det har tatt på og at jeg har gjort et eller annet jeg ikke skulle gjort. Vondt i bekkenet! Får prøve å tenke over hva jeg har gjort i løpet av dagen, vel:p
Etterpå skal jeg hente en babybjørn jeg har kjøpt brukt via fb :)

Hvordan er dagen deres?:)

Uff det er ikke bra, sette deg ned og slappe av litt :)

Nå har jeg merket litt klær, men må ta en runde til etterpå. Måtte sette meg litt :P Sambo og lillegutt har gått for å hente storebror :) Kjente jeg hadde gått nok i dag..

Det blir en overgang neste uke når sambo skal tilbake på jobb :o Håper ikke bekkenet mitt kreperer helt, blir mye gåing, er litt langt til barnehagen!!

I dag brukte jeg sparkesykkel ned bakkene, hehe! Så sikkert sååå teit ut :D men da ble det mindre gåing. men så trilla jo sambo vogna :)

Kanskje jeg skal kjøpe meg mamaboard haha..
tfk-joggster-iii-stabrett-mamaboard.jpg

Vi har samme stellebordet! Gadd rett og slett ikke legge mer penger i det :) Har fungert helt topp! Brukte det til lillegutt :)
Vi vurderer det samme :) var liksom så greit mtp funksjon/pris - og hvis dere mener det er stødig i tillegg! :D

Vi vurderer det samme :) var liksom så greit mtp funksjon/pris - og hvis dere mener det er stødig i tillegg! :D

Jeg syns det hadde vært penere i hvit, men bortsett fra det er det virkelig absolutt ingenting galt med det :)

Back
Topp