Det går framover/oppover, hihiJippi, så flink du er![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Det går framover/oppover, hihiJippi, så flink du er![]()
Her er 3 av 4 våkne, nest eldste leker med minste så da kan mamman skravle bittelitt her inneNei, da må jeg kaste inn håndkle. Begge ungene er våken![]()
Oi, er det arvelig? Da er det jo ikke stort å gjøre...Vi har prøvd det meste. Var hos psykolog med mellomste. Fikk beskjed om at det var genetisk. Hyggelig!
Ja, kjempegodt! Bare ikke så gøy å lage (syns jeg, da)Gjærbakst er supergodt da!![]()
Tja, jeg sverger til essie, men vet mange bruker lakker de må bestille fra Utlandet. Men essie, opi og nailsinc er gode lakkerHva må jeg kjøpe om jeg skal prøve meg helt fra start??
OK da prøver jeg det. Men så sa du noe over og noe under ogTja, jeg sverger til essie, men vet mange bruker lakker de må bestille fra Utlandet. Men essie, opi og nailsinc er gode lakker![]()
Jeg brukte de gellacene som ble trukket fra markedet i Norge. De og var helt knallTja, jeg sverger til essie, men vet mange bruker lakker de må bestille fra Utlandet. Men essie, opi og nailsinc er gode lakker![]()
Litt å gjøre i dag du daGod morgen! Hva er planene i dag?
Jeg må levere eldste i bhgn, så til frisør og fotpleie, så må jeg handle inn til barne bursdag i morgen og så må jeg lage boller, sjokoladekake og gele i kveld. Stress!!!
Nei. Det har du helt rett iDe betyr masse altsåog man vet jo aldri hvor lenge man har besteforeldre...
Skal titte innom i løpet av dagen!God morgen!!
Du må også fortsette å følge med på denne ;-)
http://forum.babyverden.no/index.php?threads/1769403/
Jeg har skulle dit hele sommer jeg, ikke blitt noeLitt å gjøre i dag du da
Vi skal møte ei barselvenninne på badeland og ta oss en etterlengtet dukkertEllers ingen store planer
Lykke tilSamme her. Men blir inspirert og skal gjøre ett forsøk![]()
Ja, det tror jeg. Vi begynner i alle fall med babysvømming uka etter det igjen. Har nok vært mye folk der i sommer.Jeg har skulle dit hele sommer jeg, ikke blitt noeer det til uka det er stengt?
Nå er det frokost tid herHer er 3 av 4 våkne, nest eldste leker med minste så da kan mamman skravle bittelitt her inne![]()
Nå er det frokost tid herHer er 3 av 4 våkne, nest eldste leker med minste så da kan mamman skravle bittelitt her inne![]()
God morgenGod morgen! Hva er planene i dag?
Jeg må levere eldste i bhgn, så til frisør og fotpleie, så må jeg handle inn til barne bursdag i morgen og så må jeg lage boller, sjokoladekake og gele i kveld. Stress!!!
Takk det trengsLykke til![]()
Kan jeg tenke meg med det været....Ja, det tror jeg. Vi begynner i alle fall med babysvømming uka etter det igjen. Har nok vært mye folk der i sommer.
Herlig daNå er det frokost tid herda spiser de og undeholder hverandre
![]()