Jeg skal til frisør og fotpleie. DiggNoen som skal noe kjekt i morgen?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Jeg skal til frisør og fotpleie. DiggNoen som skal noe kjekt i morgen?
Får vi se??Heisannglemt av dere i dag, vært optatt med å lage pynt til dåpskaka
![]()
Sovnet fort, og sov godt til en forandringGod nattsov godt
Det er diggJeg skal til frisør og fotpleie. Digg![]()
Så braSovnet fort, og sov godt til en forandring![]()
God morgenGood morgen!![]()
Ikke bra! Håper dagen din blir finFor en elendig natt!
Må vel bare gjøre det beste ut av dagen likevel.
Med mindre det plutselig er fint vær, så tror jeg jammen jeg skal bake litt i dag![]()
Ja, veldig luksus. Vi har vært heldige og hatt det sånn nesten hele tiden. Unner alle å ha det sånn altså.Luksusgleder meg til den dagen.
Så flink. Skal du bake hele selv? Hva slags kake blir det?Heisannglemt av dere i dag, vært optatt med å lage pynt til dåpskaka
![]()
Oj! Har du noen gode råd?Ja, veldig luksus. Vi har vært heldige og hatt det sånn nesten hele tiden. Unner alle å ha det sånn altså.
Jippi, så flink du erOioioi... Jeg har passert 500 innlegg allerede!!ca 1700 igjen da...
![]()
Håper natten gikk fintVeldig fortvilendehun har nettopp sovnet nå. Denne puppeavvenningen er hard
![]()
Huff da! Får håpe dagen blir grei allikevel.For en elendig natt!
Med mindre det plutselig er fint vær, så tror jeg jammen jeg skal bake litt i dag![]()
De betyr masse altsåHar feira mye jul med de oppigjennom årene, og det er de feiringene jeg husker best![]()
God morgen!!Good morgen!![]()
Elendig natt her og :-(For en elendig natt!
Dagen går nok bra. Håper bare neste natt blir bedre.Huff da! Får håpe dagen blir grei allikevel.
Hva skal du bake?