Ja, det er kjedelig. Heldigvis sover vi hele natten her *bank i bordet*Er vel fare for det. Snuppa mi våkner vel snart igjen. Kjipt å legge seg når man vet man snart blir vekket
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Ja, det er kjedelig. Heldigvis sover vi hele natten her *bank i bordet*Er vel fare for det. Snuppa mi våkner vel snart igjen. Kjipt å legge seg når man vet man snart blir vekket
Det var det daEr kvelden. Men får man sove for det tro...![]()
God nattNå er det natta her i hus! God natt !![]()
Heilt enig <3Eller pølser for sånne som ikke spiser fisk
Åh, savner barndommen nå kjenner jeg, den godfølelsen. Bade fra sjarken til farfar med tau hengende fra rekken.
Håper jeg klarer å gi mitt eget barn den godfølelsen og det forholdet til sjøen som jeg selv har...
Det kan jo være litt slitsomtJeg er a-menneske, men ligger våken lell![]()
Jeg og savner barndommen. Så utrolig bekymringsløst. Husker vi hadde vannlekkasje i taket. Jeg synes det var kjempe spennende. Nå hadde de grå hårene vokst fortEller pølser for sånne som ikke spiser fisk
Åh, savner barndommen nå kjenner jeg, den godfølelsen. Bade fra sjarken til farfar med tau hengende fra rekken.
Håper jeg klarer å gi mitt eget barn den godfølelsen og det forholdet til sjøen som jeg selv har...
LuksusJa, det er kjedelig. Heldigvis sover vi hele natten her *bank i bordet*
God nattGod natt alle sammen
Jeg og savner barndommen. Så utrolig bekymringsløst. Husker vi hadde vannlekkasje i taket. Jeg synes det var kjempe spennende. Nå hadde de grå hårene vokst fort
Men kjærlighetssorgen var grusom. Det var jo verdens undergangHahahaha ikke sant! Uff, tør ikke å tenke på denslags nå en gang!
HeiHeisannglemt av dere i dag, vært optatt med å lage pynt til dåpskaka
![]()
Men kjærlighetssorgen var grusom. Det var jo verdens undergang
TakkHeiflink du er
![]()
JaStemmer, stemmer. Tenårene var fryktelige sånn sett![]()
Kan jeg tenke megTakkmasse jobb
Men begynner å komme segKan jeg tenke meg
Jagikk heldigvis fort over

Så braMen begynner å komme seg![]()