Ja den så jeg på.
Kjøpte svart jeg, trengte den til samlingen ;-)
Jeg har en neglelakktråd på helse og velvære, ta en titt der og heng deg på ;-)
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Ja den så jeg på.
Jeg har sett det på vox. Den gikk i vinter.Nei... Har ikke fått sett alt av sesong 5sesong 6 er neste, sant?
Hvor ser du det?
Nei, du har jo et liv duHaha, har ikke noe å stille opp med mot dere ;-)
Endelig en som forstår frustrasjonen minHan min har minst to i bilen hele tiden... Blir oppgitt!![]()
Haha, ja nå er jeg klar ;-)Da er du klar for å ta imot kundene![]()
Det skal du haJeg er vesentlig bedre på å planlegge enn å gjennomføre da, la det være sagt
Men jeg er knallgod på å planlegge
Jepp, den er genialVi får holde oss til Blacklist vi![]()
Jeg elsker essie :-DEller en bedre lakk. Essie sin tåler MYE juling! Har du prøvd med primer under og klar lakk oppå?
Skal titteJa den så jeg på.
Kjøpte svart jeg, trengte den til samlingen ;-)
Jeg har en neglelakktråd på helse og velvære, ta en titt der og heng deg på ;-)
Så kjedeligSlitsomt med unger som nekter å sove![]()
Så detIkke bra med migrene.
Vopsi så var jeg nede på en tredje plass
Det hadde de helt sikkertDet hadde de satt pris på i alle fall![]()
Haha! Skjønner deg kjempegodt! Syns det er gøy å fiske innimellom, men har gått leiEndelig en som forstår frustrasjonen miner selvsagt slike som kan knekke og så vikler de seg inn over alt.
Jeg elsker essie :-D
Har nesten bare den, men et par opi og nå en base, topp og farge fra nailsinc ;-)
Haha! Skjønner deg kjempegodt! Syns det er gøy å fiske innimellom, men har gått lei![]()

Så flinkOioioi... Jeg har passert 500 innlegg allerede!!ca 1700 igjen da...
![]()
Veldig fortvilendeSå kjedelig![]()
Kan være kjekt fra båt i stille sjø. Jeg blir sjøsyk av å se på sjøen. Fra land er det jo bare kjedeligHaha! Skjønner deg kjempegodt! Syns det er gøy å fiske innimellom, men har gått lei![]()