Min og!Det er igrunn jeg ogmannen er fiske gal!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Min og!Det er igrunn jeg ogmannen er fiske gal!
Haha, har ikke noe å stille opp med mot dere ;-)Hva, gjør du ikke?!overraskende...
Jeg er vesentlig bedre på å planlegge enn å gjennomføre da, la det være sagtDet var en fantastisk plan![]()
Åh så sjaluBare på meg selv ;-)
Gjort det på en kollega og da ;-)
Jeg har laget en tråd som ligger på helse og velvære, der har jeg lagt ut en del bilder ;-)
Vi får holde oss til Blacklist viDen er ekkel![]()
Vet du når neste sesong kommer???
Okei. Jeg tåler vel det meste
Liker ikke så godt hvis jeg blir veldig skremt og at det er skikkelig skummelt. Får gi det en sjanse til da.
Så må det alltid være en stang i bilen, sånn i tilfelle vi får tid til å stoppe ved et vannMin og!Sommer som vinter... Bah!
Nei det er jo det jeg mener ogsåKunne ikke vært andre![]()
Huff! Håper du føler deg bedre!Ikke bra med migrene.
Vopsi så var jeg nede på en tredje plass
Mulig du er det jaKanskje jeg er miljøskadet![]()
Håper dere får det tilVeldig dumt! Var litt flinkere da jeg bare hadde de to eldste, men da var det jo også enklere å reise!Vi har veldig lyst å reise dit i jula, men vi får se hvordan vær og føre blir og hvem av barna som blir hjemme hos oss før vi bestemmer oss
![]()
Da er du klar for å ta imot kundeneHaha, ja måtte benytte sjansen nå før vi får dyrere sfo og bhg-regning![]()
Har så jeg klarer meg en stund nå ;-)
Måtte bare ha svart i samlingen ;-)
Han min har minst to i bilen hele tiden... Blir oppgitt!Så må det alltid være en stang i bilen, sånn i tilfelle vi får tid til å stoppe ved et vann
Det hadde de satt pris på i alle fallHåper dere får det til![]()
Åh så sjalujeg klarer ikke legge en farge engang. Og når jeg prøver så bare flasser det av med en gang. Jeg trenger en negldame
![]()
Du får gå inn på tråden min ;-)Åh så sjalujeg klarer ikke legge en farge engang. Og når jeg prøver så bare flasser det av med en gang. Jeg trenger en negldame
![]()