Skravletråd august

Er den virkelig det altså?
Synes det virker litt vel mye jeg..

En blir så glad i karakterene, bli jeg i hvert fall, og en vet ikke om de faste karakterene lever eller dør. Og zombiene gjør ofte at hjertethopper litt. :P Man blir litt skremt, men ikke SÅ skremt.

Har jobbet gradert på hjemme kontor, så skal ikke jobbe fullt før i januar heldigvis. Så kan ennå rekke noe av alt jeg skulle gjort;)
Hehe ;) jeg gleder meg til hverdagen starter på mandag. Mannen i jobb og storebror i barnehagen. Da kan jeg gjøre som jeg vil :p

En blir så glad i karakterene, bli jeg i hvert fall, og en vet ikke om de faste karakterene lever eller dør. Og zombiene gjør ofte at hjertethopper litt. :P Man blir litt skremt, men ikke SÅ skremt.
Kanskje jeg får prøve å se litt da. Vet ikke om jeg kan tenke meg å bli så skremt da :p :eek:

Det kommer litt an på hva man tåler. ;) Det er innvoller og sånt med. :P
Okei. Jeg tåler vel det meste :p
Liker ikke så godt hvis jeg blir veldig skremt og at det er skikkelig skummelt. Får gi det en sjanse til da.

Ingen av de andre barna som bor i nærheten av dere da?:) så kan han bli litt bedre kjent på fritiden..
Jo de fleste bor jo i området. Vi bor på det mest befolkede området i byen ;-)
Men det går seg nok til uansett når skolen begynner ordentlig og de blir delt mer i klassene de skal være i.

Håper ikke hun sliter seg ut:)

Hun prøver å ikke gjøre det også

Men ettersom hun ikke lenger har behov for å sove en time eller to på dagtid synes hun ikke at hun trenger den sykemeldingen lenger, så da prøver hun seg i full jobb. Med mer enn nok å fylle dagene med er det ikke helt ønskelig å sykemeldes, i alle fall ikke før flere på teamet er tilbake fra ferie om ei uke eller to... nemlig.

Back
Topp