The walking dead.Hva er det?
Har du sett den?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
The walking dead.Hva er det?
Fordelen besteforeldre har det, fore opp barna med sukkerDet var stas hos besteforeldre ja, plenty sukker i teen!
Ingen dum ordning det daJa, nå hår vi inn i de månedene hvor jeg opparbeider meg mye 'rettigheter' til div turer jentekvelder etc resten av året![]()
Haha ja enn det egentlig. Må ha vørt propellus når vi kom hjem igjenFordelen besteforeldre har det, fore opp barna med sukker![]()
I grunnen godt fornøyd. Ca 10 dager alene med hus og unger I STREKK opparbeider en del helger, kvelder og ettermiddager uten surmuling fra mannenIngen dum ordning det da![]()
Kan ikke skjønne annetHaha ja enn det egentlig. Må ha vørt propellus når vi kom hjem igjen![]()
Godt å ha noe "på han"Ja, nå hår vi inn i de månedene hvor jeg opparbeider meg mye 'rettigheter' til div turer jentekvelder etc resten av året![]()
Er den virkelig det altså?Den er jo kjempespennende!![]()
Nei det har jeg ikke... Skummelt?The walking dead.
Har du sett den?
Ja, det bør det jo gjøre. Kan glede deg til høsten du nå daI grunnen godt fornøyd. Ca 10 dager alene med hus og unger I STREKK opparbeider en del helger, kvelder og ettermiddager uten surmuling fra mannen![]()
Haha, vi bodde bare 50 m unna, ikke mye man løper av seg daKan ikke skjønne annetHoho! Vi bodde 2 km unna, så hvis vi var for hypre fikk vi beskjed om å løpe hjem!
![]()
![]()
Jeg synes det ble litt vel myeNei det har jeg ikke... Skummelt?
Veldig greit, når jeg tross alt setter 'alt' på vent et par måneder. Nesten hvertfallGodt å ha noe "på han"![]()
Så sant. Her er han 8 mnd, aner ikke hvor de har blitt avGod kveld jenternyter babyen min i lange drag. Tenk hun er 7 uker i morgen! Snart er hun konfirmant. Tiden flyr avgårde. Alt bra her?
Nja, gleder meg ikke så mye til høsten, mer til tiden etter...Ja, det bør det jo gjøre. Kan glede deg til høsten du nå da![]()
Haha! Vil tro 50 meter hjelper fint lite jaHaha, vi bodde bare 50 m unna, ikke mye man løper av seg da![]()
Det blir jo sånn. Med henting og levering og lage middag og lufte bikkjer, på egenhånd. Jeg er helt ferdig når han kommer hjem jegVeldig greit, når jeg tross alt setter 'alt' på vent et par måneder. Nesten hvertfall![]()
Såpass ja! Snart jobb på deg igjen da??Så sant. Her er han 8 mnd, aner ikke hvor de har blitt av![]()