Ja, må vel vente til jaktsesongen er overNja, gleder meg ikke så mye til høsten, mer til tiden etter...![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Ja, må vel vente til jaktsesongen er overNja, gleder meg ikke så mye til høsten, mer til tiden etter...![]()
Har jobbet gradert på hjemme kontor, så skal ikke jobbe fullt før i januar heldigvis. Så kan ennå rekke noe av alt jeg skulle gjortSåpass ja! Snart jobb på deg igjen da??
Er den virkelig det altså?
Synes det virker litt vel mye jeg..
HeheHar jobbet gradert på hjemme kontor, så skal ikke jobbe fullt før i januar heldigvis. Så kan ennå rekke noe av alt jeg skulle gjort![]()
Jeg tar halve prisenDet er ganske dyrt
Min dame er den dyreste her i byen..
Kanskje jeg får prøve å se litt da. Vet ikke om jeg kan tenke meg å bli så skremt daEn blir så glad i karakterene, bli jeg i hvert fall, og en vet ikke om de faste karakterene lever eller dør. Og zombiene gjør ofte at hjertethopper litt.Man blir litt skremt, men ikke SÅ skremt.
Jobber du med det? Eller bare på deg selv?Jeg tar halve prisen![]()
Er vel det
Her er det lite hjort men de skjøt faktisk en på jordet her i fjor. Det var spesiell smak, for en som er vant til elg![]()
Kanskje jeg får prøve å se litt da. Vet ikke om jeg kan tenke meg å bli så skremt da![]()
![]()
Dere er for aktiveTuller den med deg??
Merker den er litt treg her...
Okei. Jeg tåler vel det mesteDet kommer litt an på hva man tåler.Det er innvoller og sånt med.
![]()
Jo de fleste bor jo i området. Vi bor på det mest befolkede området i byen ;-)Ingen av de andre barna som bor i nærheten av dere da?så kan han bli litt bedre kjent på fritiden..
Jeg skal ikke nevne det noe merVi må vel slutte å snakke om det igjen. Hvis ikke lager jeg det nok enda en gang denne uka![]()
Kunne ikke vært andreKlart det, hvem ellers
Håper ikke hun sliter seg ut![]()
Bare hyggeligTakk for det kjære
Høres ut som en god planJeg skal ikke nevne det noe mer![]()
Skikkelig barndomsminneDet var stas hos besteforeldre ja, plenty sukker i teen!
Leste "apens tid", og skjønte ikke hva apene hadde med Forum å gjøreBrukte det masse i "gamle dager" dafør appens tid
![]()
Er den ekkel?!Mannen har begynt å se en ny serie. Tror ikke det er noe for meg:/