Jippi, da dukker den snart oppHurra pc ble sendt i dag
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Jippi, da dukker den snart oppHurra pc ble sendt i dag
Ja, det ble vel 2-3 timer med søvnHåper natten gikk fint![]()
Jeg sov nok søtt jaHar alle andre lagt seg? Ble så stille
HÅper du får hvile litt i dagElendig natt her og :-(
Sovet 4.5 time ca :-(
DeiligGod morgen!
I dag blir det osteopat på meg :-D
Det skal bli deilig etter flere uker uten behandling :-D
Deilig å soveJeg sov nok søtt ja![]()
HalloHeisannglemt av dere i dag, vært optatt med å lage pynt til dåpskaka
![]()
Egentlig ikke. Har ikke gjort så mye for det, egentlig. Har bare fått et barn med godt sovehjerte. Men vi herjer og styrer mye før vi legger oss slik at han er veldig sliten.Oj! Har du noen gode råd?
Telle, telle... Ble omtrent 4.5-5 t her også. Alt for lite!Elendig natt her og :-(
Sovet 4.5 time ca :-(
Så trist å høreGodjenta mi døde av kreft i november, er ikke helt over det enda.
Tja, kanskje ;-)HÅper du får hvile litt i dag![]()
Ja i minste laget...Telle, telle... Ble omtrent 4.5-5 t her også. Alt for lite!
Vi har prøvd det meste. Var hos psykolog med mellomste. Fikk beskjed om at det var genetisk. Hyggelig!Egentlig ikke. Har ikke gjort så mye for det, egentlig. Har bare fått et barn med godt sovehjerte. Men vi herjer og styrer mye før vi legger oss slik at han er veldig sliten.
Hva må jeg kjøpe om jeg skal prøve meg helt fra start??Ja jeg kom hjem fra danmark nå med 9 nye essie-lakker og to opiI tillegg til de jeg hadde fra før som jeg ikke aner hvor mange det var :-o
Så er mest essie her og ;-)
Ja, gjorde visst det i nattGod morgensovet godt?
Krysser fingrene for detDagen går nok bra. Håper bare neste natt blir bedre.
Blir nok kaldhevede rundstykker til kveldsmat, og så noe gjærbakst. Kanelsnurrer kanskje?
Gjærbakst er supergodt da!Krysser fingrene for det![]()
Jasså, så du er en gjærbakst-kvinneEr for utålmodig til det, jeg. Høres godt ut, da.
Samme her. Men blir inspirert og skal gjøre ett forsøkJeg bøyer meg i støvetjeg klarer knapt å legge på en farge