Må nok detÆææ, har ikke lyst til at det skal gå så fort!
Må vel bare nyte det som er![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Må nok detÆææ, har ikke lyst til at det skal gå så fort!
Må vel bare nyte det som er![]()
Positivt, daOverrasker meg selv stadig vekk![]()
Fisket en minifisk på hytta. Niesen min skulle absolutt spise den. Fisken ble grillet og servert. Kan du ta vekk beina? Det var jo bare bein..Hahahaha!Kjenner til det...
Samboeren kom hjem med en 800 grams ørret like før helga. Da kan man begynne å snakke.. Kjedelig med 50-100 grams..
![]()
Det er sant. Lett å glemme i en travel hverdagMå nok dethver dag er et mirakel!
Behagelig å se på fine akvarium..Santgir meg sjelero
![]()
Ja, er lett å glemme det. Må nyte dageneDet er sant. Lett å glemme i en travel hverdag![]()
Hahahahah! AnsjosFisket en minifisk på hytta. Niesen min skulle absolutt spise den. Fisken ble grillet og servert. Kan du ta vekk beina? Det var jo bare bein..
Da kommer den snartHurra pc ble sendt i dag
Heldigvis på en positiv måtePositivt, da![]()
HurraHurra pc ble sendt i dag
Mye bedrelukten av hav er bare fantastisk
![]()

He he.. lakseørret. Hun ble skuffet over at den ikke var rosaHahahahah! Ansjos![]()
![]()
Hahahaha!Kjenner til det...
Samboeren kom hjem med en 800 grams ørret like før helga. Da kan man begynne å snakke.. Kjedelig med 50-100 grams..
![]()
Båten vår har vært ubrukt i over to år..Ja! Saltvann i håret etter en sprek båttur til fiskeplassen likeså! Mistet det nå i år, orker ikke full fis over dønningene med stor mage når selv en fartshump er smerte![]()
Slipper knott og mygg som regel da, også syns jeg sei og torsk er bedre enn ørret![]()

Det er enda godtHeldigvis på en positiv måte![]()
Båten vår har vært ubrukt i over to år..
Om to dagerDa kommer den snart![]()
Det blir braOm to dager