◇♡◇IKM uke 34◇♡◇

Etter negativ test da vi kom hjem fra ferie, er det på'n igjen! :)

Pp2, ikm 19.aug. Da skal jeg teste, og håper mensen ikke kommer. Ville vært tidenes beste bursdagsgave til meg selv! :happy:

Om kroppen er tilbake i rett rutine er det ikm 21.08 her pp 1 etter ma

Så jeg hadde skrevet feil mnd først :p

Last edited:
vet man blør mye når man bruker bleie til ungen sin fordi man blør gjennom alt annet på under en time eller to ... :/ jeg er så redd for å sette i gang med prøving igjen, men samtidig vil jeg ikke kaste bort prøvingen heller ... håper jeg kan holde meg her sammen med dere herlige damer :Heartred

vet man blør mye når man bruker bleie til ungen sin fordi man blør gjennom alt annet på under en time eller to ... :/ jeg er så redd for å sette i gang med prøving igjen, men samtidig vil jeg ikke kaste bort prøvingen heller ... håper jeg kan holde meg her sammen med dere herlige damer :Heartred
Jeg måtte også ty til bleier etter siste sa I fjor. Kjenner meg så igjen I det su skriver kjære deg ♡ Men redselen går over og vil til tider bare være et øyeblikks panikk som raskt roer seg. Det lover jeg♡ vi skal få det til en dag vi også :)

Jeg måtte også ty til bleier etter siste sa I fjor. Kjenner meg så igjen I det su skriver kjære deg ♡ Men redselen går over og vil til tider bare være et øyeblikks panikk som raskt roer seg. Det lover jeg♡ vi skal få det til en dag vi også :)
det er ikke noe særlig :( det var veldig beroligende å lese <3 ja en dag er det våres tur søte du :) <3 gir aldri opp, for det var like før. men nå har jeg fått så mye mot og tro takket være deg. skal aldri tenke på å gi opp igjen <3

Jeg trodde egentlig jeg var 1 dpo idag da jeg hadde en liten temp stigning idag (pleier ikke ha så mye første dagen), masse smerter igår og slim. Men så har jeg fortsatt skikkelig sånne ømme smerter idag og litt el slim på morgenen når jeg satt på do.....vet jo at smertene kan sitte i etter EL, men slimet? Noen som har litt slim morgenen etter EL og?

Jeg trodde egentlig jeg var 1 dpo idag da jeg hadde en liten temp stigning idag (pleier ikke ha så mye første dagen), masse smerter igår og slim. Men så har jeg fortsatt skikkelig sånne ømme smerter idag og litt el slim på morgenen når jeg satt på do.....vet jo at smertene kan sitte i etter EL, men slimet? Noen som har litt slim morgenen etter EL og?
Jeg kan oppleve det fra tid til annen :)

1 dpo I dag selv om jeg ikke 100% sikker, men det er ikke rart. El smertene begynte I går tidlig, men pga ryggvondt og feber gikk det ned 3 paracet fordelt utover dagen I går og det har nok lagt en demper på el smertene også, slik at de ikke har vært like tydelig som de pleier å være. Derfor velger jeg å stole på de smertene fra I går tidlig og tidligere erfaringer :)

Jeg kan oppleve det fra tid til annen :)
Så bra! Ikke bare meg da ;) men prøver nok å legge inn aksjer ikveld i tilfelle B-) (hvis gubben orker).

Merkelig det der. Aldri hatt problemer før, men nå når vi prøver tror jeg han blir så stresset av hvor mye det betyr så han får lott prestasjonsangst. Har aldri skjedd før på våre 7 år sammen :confused:

Last edited:
1 dpo I dag selv om jeg ikke 100% sikker, men det er ikke rart. El smertene begynte I går tidlig, men pga ryggvondt og feber gikk det ned 3 paracet fordelt utover dagen I går og det har nok lagt en demper på el smertene også, slik at de ikke har vært like tydelig som de pleier å være. Derfor velger jeg å stole på de smertene fra I går tidlig og tidligere erfaringer :)
Uff. Grattis med EL men god bedring med sykdom!

Hvordan går det, jenter? Jeg er 2 DPO i dag, hvis EL-testene hadde rett... jeg hadde positiv EL-test på mandag, men jeg er litt skeptisk fordi livmortappen virket ganske hard og lukket... så kanskje kroppen ikke fikk det helt til :S uansett, jeg følger med på DPO og tar en test mandag 17. antageligvis :D blir vel litt symptomleting i neste uke, men kjenner jeg meg selv, så merker jeg mange symptomer fordi jeg VIL så gjerne ;)

det jeg husker spesielt fra sist gang er:

større og ømme nipples
varm/følelsen av feber
sur svette under armene,

så det er nok disse symptomene jeg leter mest etter, kvalmen kom ikke før senere sist gang :)

Nå er eltesten så godt som positiv og jeg har SKIKKELIG TROA!!!!! wooooooop... ;-p

Blør fortsatt, men heldigvis mindre. Tørr ikke si det høyt. Håper det snart er over

Back
Topp