Jamen men...jobb er jobb.og ønsker jo jobbe![]()
Men når er du ferdig da?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Jamen men...jobb er jobb.og ønsker jo jobbe![]()
ikke billig det nei:O:O1800 kr ca for flybillett til Bergen fra torp. Tur retur samme dag. Litt vel I dyreste laget for meg, dette var med Widerøe 30 sep.
07.00-14.30Jamen jeg forstår likevel at du ikke er klar for det
å så kl 7 da
det er veldig tidlig
Men når er du ferdig da?
Skal du på tur?1800 kr ca for flybillett til Bergen fra torp. Tur retur samme dag. Litt vel I dyreste laget for meg, dette var med Widerøe 30 sep.
Hehe ikke i noen klubb men jeg sammlet på bilder av dehaha ikke sant. var du også med i sånn spice girls klubb?
hehe...gøyHehe ikke i noen klubb men jeg sammlet på bilder av dehaha hadde album å greier
2 stk faktisk
![]()
Ikke så ille det da07.00-14.30
haha ikke sant. var du også med i sånn spice girls klubb?
Du kan få noen av megjeg har gått ned i vekt:O:O
Ja <3 haha å plakaterhehe...gøyklippa ut bilder fra se&hør og slikt og ...hadde i plastlommer
![]()
haha...jeg har faktisk på video hvor jeg og 4 venninner er de og danser og synger til wannabeSpice girls var forbildene mine! Husker vi lekte stjerner i sikte og lagde intervjuer med "spice girls", også måtte jeg bare ha ALLE samle bildene av dem
Herlighet for en trist tid, når det ble flaut å være spice girls fan... Hehe
Ellers takkDu kan få noen av meghehe
neidaIkke så ille det da![]()
Åååh stjerner i sikte jaSpice girls var forbildene mine! Husker vi lekte stjerner i sikte og lagde intervjuer med "spice girls", også måtte jeg bare ha ALLE samle bildene av dem![]()
ikke billig det nei:O:O
Nei ikke billig.Skal du på tur?![]()
![]()
jeg husker jeg var så sykt sjalu på ei venninne som skulle på konsert med de i englandJa <3 haha å plakaterhehe
Hehe jeg har fått opp 9Ellers takkhar gått opp 7kg så gjør ikke sånn sett at jeg har gått ned noen av de
![]()
De likte jeg å, da jeg gikk på u skolenSpice girls var forbildene mine! Husker vi lekte stjerner i sikte og lagde intervjuer med "spice girls", også måtte jeg bare ha ALLE samle bildene av dem![]()