Høh? Har da ikke tid til detFride og rosa...må være med på gjetteleken av bilde!!![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Høh? Har da ikke tid til detFride og rosa...må være med på gjetteleken av bilde!!![]()
bake er jo alltid kose. og det minnet meg på glutenfrie oppskrifter...men ligger det noe ute alleredei den tråden? rundstykker?Neikose meg. Kanskje bake litt
du da, har du planer for helga?
![]()
er gøy det ogHøh? Har da ikke tid til dethaha neida jeg skal se på den men må bare svare alle her først
![]()
Det ønsker jeg megneida. hehe. ellers måtte jeg jo vurdert ny. men har nettbrett og.
kjempe gøy hurraJeg skal på NAVhørtes ikke det gøy ut ?
![]()
Hehe
Jeg Har faktisk ingen andre planer enn å ta vare på leg selv å ta minst mulig husarbeidhehe litt hver dag
![]()
veldig kjekt å haDet ønsker jeg meghinter til sambo hele tiden
hehe
Hahaha det må i såfall haha vert litt av ett synHehe det var virkelig risikosport. Og jeg var så sint, satt å banna og frøys utpå derhåper ikke naboene så meg. Haha
Jadaer gøy det og![]()
Fride..du som spurte om dåp her en dag...hva tenker dere selv?
Ja![]()
jeg har hvertfall aldri kjent han så langt oppe så noe må han jo ja gjort
![]()
jeg er jo også det..men veksler mellom. får enda mer innlegg sånn ogJadamen er travel her
hehe å de gangene jeg Har sett har jeg ikke sett hva det var
men skal inn nå etterpå å prøve
![]()
leie lokale? hjemme? kirken?dåp jaHadde ganske mange sist, blir vel noe sånt nå og
![]()
Hehehe tror nok du vill bytte med meg jegkjempe gøy hurrahaha
Fride og rosa...må være med på gjetteleken av bilde!!![]()
Skal se etterbake er jo alltid kose. og det minnet meg på glutenfrie oppskrifter...men ligger det noe ute alleredei den tråden? rundstykker?
Det vill jeg troveldig kjekt å ha![]()
Den siste sangen hennes er faktisk ganske brahører på sandra lyng![]()
Det hadde vert noe detLeste på generelt det har vært landstreff på bv før. tenk så gøy å lagd til et treff med alle nov.girlsa da![]()