JaDet hadde jo vært supert![]()
![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
JaDet hadde jo vært supert![]()
![]()
Det er bra<3<3mhm!![]()
Godt du trives der dere er nå daJa jeg liker meg godt hjemme og igrunn, selvom jeg kjenner nå at det blir godt å ut i jobb litttrives bedre hjemme etter vi flytta i desember, så hadde det vært før det vet jeg ikke hvordan det hadde gått å gå hjemme
![]()
Hehe ja, også er det alltid når mannen er borteOj :/ det hadde jammen jeg å verthåper du får ny snart da så du slipper å holde på sånn
![]()
Aha men da gjør det ikke så myehaha den er ubetydelige da..så gjør ikke noe
Ja det har alt å siGodt du trives der dere er nå da![]()
det har veldig mye å si
![]()
![]()
Jeg har bodd mye i sofaen siden jeg ble sykemeldtmen merkelig nok syns jeg ikke tiden har gått så sakte heller
![]()
Det er jo positivt da![]()
![]()
kjedelig de dagene som virker veldig lange :/ men min første dag hjemme har gått fort den å
![]()
Har vært sykemeldt siden 18 mai, å synes tida har gått kjempe fort![]()
Det er jo bra. Kjedelig hvis ikkeHar vært sykemeldt siden 18 mai, å synes tida har gått kjempe fort![]()
OjHehe ja, også er det alltid når mannen er bortemå be han kjøpe ny. I vinter satt jeg over rekkverket på verandaen og hang mot antenna for å fikse det, det var IKKE trygt og jeg fikk ikke lov av mannen mer
godt jeg fant ut at kosten funka. Hehe
Så braHar vært sykemeldt siden 18 mai, å synes tida har gått kjempe fort![]()
neida. hehe. ellers måtte jeg jo vurdert ny. men har nettbrett og.Aha men da gjør det ikke så mye![]()
Det er bra daHar vært sykemeldt siden 18 mai, å synes tida har gått kjempe fort![]()
NeiHar dere noen kjekke planer for resten av uken?
Jeg skal på NAVHar dere noen kjekke planer for resten av uken?
Hehe det var virkelig risikosport. Og jeg var så sint, satt å banna og frøys utpå derOjnei det hørtes ikke helt bra ut
få han til å kjøpe ny ja så du i det minste har noe å se på når du går hjemme
å ikke må drive med slik risikosport
![]()
Åh da er det ekstra gøyJa det har alt å simed masse familie i nærheten
![]()