Ja, hehe.Fått ryddet litt?![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Ja, hehe.Fått ryddet litt?![]()
Hehe. ja..er jo enkelt med nettshoppingFikk kjøpt sokker til storebror, tisselaken, noen babykluter og gallesåpe. Tror jeg egner meg mest til nettshopping fremover![]()
Jeg var ikke såå ung altsåHehe gammel var du da du fikk første?
Oj så gøyOi vet ikke om jeg husker alt![]()
Druer, kirsebær, rips, bringebær, blåbær, markjordbær, bjørnebær, moreller, stikkelsbær, to plommetrær, pæretre, epletre som er poda så det er to sorter på samme treetdet jeg kom på i farten
Ja det kan godt hendeKan jo hende du tror du er ferdig så detter det bare på en tilgjorde det hos min eldste søster
de hadde tre jenter og skulle ikke ha flere, men nei du det kom en gutt å tenk. Da gikk svogeren min å klipte litt
for da var det nok
![]()
Han sa det på spøk på en måte når de fortalte at de skulle ha 4 mann at han var ikke sikker på om han hadde vært med på å lage han....Ja det kan godt hendemange som plutselig kjenner et savn etter en til selvom de egentlig har sagt stopp
så jeg skal aldri si aldri
hehe. Men jeg syns babytiden var tøff sist, så om ikke det er bedre nå vet jeg ikke om jeg tør en til
og et svangerskap til med to barn da, det vet jeg ikke om jeg orker
![]()
Skjønner han klipte dahehe
Haha, håper ikke han klippet seg før de ble gravideHan sa det på spøk på en måte når de fortalte at de skulle ha 4 mann at han var ikke sikker på om han hadde vært med på å lage han....![]()
Nei heldigvis, gjorde han det etter påHaha, håper ikke han klippet seg før de ble gravide![]()
Haha ja det slår aldri feilRart det der...blir alltid noe mer enn det som står på handlelisten![]()
hihi jaja..ble ikke noe usunt daHaha ja det slår aldri feil![]()
Åg det er ren tortur jaGå på asfalt og steinvei er bare helt tortur for bekkenet! Og føttene verker.. Også er jeg varm og kvalm... Klage litt...
Det blir set alltid hos meghihi jaja..ble ikke noe usunt da![]()
Hehe. ja..er jo enkelt med nettshopping![]()
gallesåpe er supert!
Ds har jeg fått kommet meg tilbake i sofaen igjenå her blir jeg resten av kvelden
Måtte ut etter nye støvler. Hun har vokst 2 str i beina i sommerå strekt seg mye
søren meg dyrt når de skal ha slike sprang
da er det jammen godt med barnas dager på obs
Å storebror hadde rotet bort regnbukse si så det måtte vi å ha
Så nå er alt pakket klar til SFO i morgenutenom matpakkepakken
Å jeg Har fått fullt ut de sjemaene jeg skulle å lagt de klar til levering i morgen![]()
Venter fortsatt på svigersHar dere planer for kvelden da?![]()
Vi har brukt mye...gullverdtDet er det! Får ikke vondt i bekkenet av det
Aldri prøvd gallesåpe før! Men måtte kjøpe, hørt mye bra om den![]()