Skravletråd

Hehe gammel var du da du fikk første?
Jeg var ikke såå ung altså:P men var nettopp fylt 23 og nå er jeg 25, så vi får de jo relativt tett da. Ikke mange på min alder her som er så tidlig ute, iallfall med fler enn en:P så da tenker jeg at når de har småunger så skal jeg kose meg med mine som begynner å bli større:D haha.

Oi vet ikke om jeg husker alt :P
Druer, kirsebær, rips, bringebær, blåbær, markjordbær, bjørnebær, moreller, stikkelsbær, to plommetrær, pæretre, epletre som er poda så det er to sorter på samme treet :) det jeg kom på i farten
Oj så gøy:) blir litt av hvert å smake på der da. Bestemoren min har masse rips så jeg har lyst å prøve meg på å lage ripsgele:) aldri prøvd men det er jo så godt:D

Kan jo hende du tror du er ferdig så detter det bare på en til:) gjorde det hos min eldste søster:) de hadde tre jenter og skulle ikke ha flere, men nei du det kom en gutt å tenk. Da gikk svogeren min å klipte litt;) for da var det nok :)
Ja det kan godt hende:D mange som plutselig kjenner et savn etter en til selvom de egentlig har sagt stopp:) så jeg skal aldri si aldri:P hehe. Men jeg syns babytiden var tøff sist, så om ikke det er bedre nå vet jeg ikke om jeg tør en til:o og et svangerskap til med to barn da, det vet jeg ikke om jeg orker:P
Skjønner han klipte da:D hehe

Ja det kan godt hende:D mange som plutselig kjenner et savn etter en til selvom de egentlig har sagt stopp:) så jeg skal aldri si aldri:P hehe. Men jeg syns babytiden var tøff sist, så om ikke det er bedre nå vet jeg ikke om jeg tør en til:o og et svangerskap til med to barn da, det vet jeg ikke om jeg orker:P
Skjønner han klipte da:D hehe
Han sa det på spøk på en måte når de fortalte at de skulle ha 4 mann at han var ikke sikker på om han hadde vært med på å lage han.... ;)

Ds har jeg fått kommet meg tilbake i sofaen igjen :p å her blir jeg resten av kvelden :p
Måtte ut etter nye støvler. Hun har vokst 2 str i beina i sommer :o å strekt seg mye :o søren meg dyrt når de skal ha slike sprang :p da er det jammen godt med barnas dager på obs :p
Å storebror hadde rotet bort regnbukse si så det måtte vi å ha :p

Så nå er alt pakket klar til SFO i morgen :) utenom matpakkepakken :)

Å jeg Har fått fullt ut de sjemaene jeg skulle å lagt de klar til levering i morgen :)

Ds har jeg fått kommet meg tilbake i sofaen igjen :p å her blir jeg resten av kvelden :p
Måtte ut etter nye støvler. Hun har vokst 2 str i beina i sommer :eek: å strekt seg mye :eek: søren meg dyrt når de skal ha slike sprang :p da er det jammen godt med barnas dager på obs :p
Å storebror hadde rotet bort regnbukse si så det måtte vi å ha :p

Så nå er alt pakket klar til SFO i morgen :) utenom matpakkepakken :)

Å jeg Har fått fullt ut de sjemaene jeg skulle å lagt de klar til levering i morgen :)

Da er det greit om man kan få det til ok pris ja:P

Har det gått greit på sfo i dag?

Back
Topp