Skravletråd

Hehe rart det der :p men men så lenge de hjelper med det andre så skal ikke jeg klage hvertfall :)
Min har ikke noe imot å brette klær, men nekter å fikse sokker - der finner jeg ofte full pose som kan ha stått der en stund :P

Hehe jeg er med på den dokker er drit kjedelig men man må virkelig gjøre det hver gang ellers så blir det hvertfall kjedelig :o
Nja - har ikke noe imot det. Og fordelen når det er MYE å ta av er at det er mindre enkle sokker på avveie ^-^

så du linken lenger oppe??
Nei.
Å hvis det er den linken de altid legger ut får ikke jeg trykket på den, da kommer jeg bare frem til hovedsiden for det formet jeg trykker på linken I fra.har prøvd å si I fra til dem, men får ikke mye hjelp. Derfor trenger jeg hjelp fra andre. Men avsluttet juli med ca 1100 innlegg totalt fra jeg ble medlem, så er ikke så vanskelig å regne seg frem til hvor mange jeg har denne mnd. Må bare avslutte august på samme måte :)

Nei.
Å hvis det er den linken de altid legger ut får ikke jeg trykket på den, da kommer jeg bare frem til hovedsiden for det formet jeg trykker på linken I fra.har prøvd å si I fra til dem, men får ikke mye hjelp. Derfor trenger jeg hjelp fra andre. Men avsluttet juli med ca 1100 innlegg totalt fra jeg ble medlem, så er ikke så vanskelig å regne seg frem til hvor mange jeg har denne mnd. Må bare avslutte august på samme måte :)

nei jeg mente ebay link jeg nå hehe...

http://www.ebay.com/sch/i.html?_fro...0.Xbaby+feeder.TRS0&_nkw=baby+feeder&_sacat=0

nå regner det så mye ute at jeg fint kunne dusjet i regnet :P haha

Back
Topp