AlleGodeTingeErTre<3
Forelsket i forumet
Hva sa legen?Der kom blodet igjen...
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Hva sa legen?Der kom blodet igjen...
Time i morgen 08:00Hva sa legen?
Godt du skal til legen nåBlødde ut ett bind på en time mens jeg sov. Brå våknet, og kjente bare blod renne. Kom på do og det bare rant nedover bena på meg og rumpa. Måtte dusje![]()
Ja du er vel hos legen nå- håper de kan finne ut av dette for deg.Blødde ut ett bind på en time mens jeg sov. Brå våknet, og kjente bare blod renne. Kom på do og det bare rant nedover bena på meg og rumpa. Måtte dusje![]()
Hun mener at jeg har hatt en SA pga blødningen min. Jeg blør like mye enda som i natt .... Hun tok blodprøver for masse og hun kunne gjerne sende meg til gynekolog for hun vil alt mitt beste <3 dette er andre legen på legekontoret, så glad det var henneJa du er vel hos legen nå- håper de kan finne ut av dette for deg.
Fikk du positiv test nå på morgenen? Har dere seg på morgenen også da?EL![]()
de blir den eneste fertil dagen med sex, vi har vært skikkelig sløve denne gangen så om ikke det klaffer er jeg ikke overrasket
![]()
Håper de finner ut av det! Har du tatt noe g.test selv? Syns godt du kan bli å skravle fordet for min delSå tviler på at jeg får IKM i uke 34, men dere har vært så herlig mot meggår ut av gruppen så fort jeg vet om IKM kommer da eller ikke
Jeg blør så mye at legen mente det er vanskelig å tyde :/ klarer ikke teste alene. Er så lei meg, for dette er 4. Gangen min daHåper de finner ut av det! Har du tatt noe g.test selv? Syns godt du kan bli å skravle fordet for min del![]()
Jeg måtte bite tennerne sammen i går på sluttenBåde i går kveld og i dag har jeg skikkelig el smerter. Har fått lagt inn aksjer, så da får vi håpe det holder. Nå har jeg så vondt at jeg hadde ikke orka noe uansett![]()
Jeg måtte bite tennerne sammen i går på sluttenhaha!!! Uten om det var det bare godt
![]()
Ja! Hos meg føles det som at tunnelen er så mye kortere. At han stanger så vanvittig innerst. Livmorhalsen er så ømKjenner følelsenJeg har veldig kraftige el smerter og mens smerter, så må bare bite tenna sammen
Kjennes jo ut som alt er hovna opp så det ikke er plass til mer der
![]()
Happy humpingEL![]()
de blir den eneste fertil dagen med sex, vi har vært skikkelig sløve denne gangen så om ikke det klaffer er jeg ikke overrasket
![]()