◇♡◇IKM uke 34◇♡◇

Blødde ut ett bind på en time mens jeg sov. Brå våknet, og kjente bare blod renne. Kom på do og det bare rant nedover bena på meg og rumpa. Måtte dusje :(

Last edited:
EL :D :D:D de blir den eneste fertil dagen med sex, vi har vært skikkelig sløve denne gangen så om ikke det klaffer er jeg ikke overrasket:)

Ja du er vel hos legen nå- håper de kan finne ut av dette for deg.
Hun mener at jeg har hatt en SA pga blødningen min. Jeg blør like mye enda som i natt .... Hun tok blodprøver for masse og hun kunne gjerne sende meg til gynekolog for hun vil alt mitt beste <3 dette er andre legen på legekontoret, så glad det var henne :) er gynekologer på legesenteret men har allerede ei i Drammen så får tenke litt. Får svar på blodprøvene om 2-3 dager. Hun sjekket hormoner og hcg. Får fortsette å tempe når blødning gir seg og håpe at det snart er vår tur <3

Så tviler på at jeg får IKM i uke 34, men dere har vært så herlig mot meg :) går ut av gruppen så fort jeg vet om IKM kommer da eller ikke

Håper de finner ut av det! Har du tatt noe g.test selv? Syns godt du kan bli å skravle fordet for min del :)
Jeg blør så mye at legen mente det er vanskelig å tyde :/ klarer ikke teste alene. Er så lei meg, for dette er 4. Gangen min da :( så koselig :)

Både i går kveld og i dag har jeg skikkelig el smerter. Har fått lagt inn aksjer, så da får vi håpe det holder. Nå har jeg så vondt at jeg hadde ikke orka noe uansett :-P

Heia :) jeg flytter over hit pga forsinket EL.... IKM mandag 17. :) tror og håper jeg...... testene har vist eggløsning, men tappen syns jeg kjentes hard og lukket ut... den har vært mye mer åpen før ihvertfall :S kanskje jeg ikke har hatt ordentlig eggløsning..?

Jeg vet ikke helt med meg. Tror el igår eller idag. Veldig øm der nede og veldig vondt med humping i dag tidlig!
I tillegg svir brystvortene skikkelig? Noen som har hatt dette før?

Vet ikke om jeg tørr å prøve før ny time hos gynekolog jeg. Hva mener dere?

Back
Topp