Oj heheHoppa nesten 250 kommentarer fra i går kveldhehe
Sitter på legekontoret og venter på min tur som var 9.40. Kontroll og høre hvordan det blir videre med jobbing![]()
Masse lykke til hos legen
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Oj heheHoppa nesten 250 kommentarer fra i går kveldhehe
Sitter på legekontoret og venter på min tur som var 9.40. Kontroll og høre hvordan det blir videre med jobbing![]()
Kaker med for mye krem liker jeg ikkeikke jeg heller![]()
hehe da er vi helt enigeKaker med for mye krem liker jeg ikkeeller vis det er sjokolade krem så gjør det ikke noe
men vanlig krem er ikke noe godt
![]()
Har ikke sjekket i det hele tatt i dag jeghm...når er oppdaterig tro
Så godt å høre at det ikke bare er meg som ikke liker bløtekakeHehe nei![]()
Haha jaog sikkert jævlig dyrthaha
ja...har en del allerede alle vi her nå med denne skravlingenHar ikke sjekket i det hele tatt i dag jegmen det har jo blott ganske mange innlegg
![]()
samme her. mannen gjør det ikke?Haha jamen det hadde ikke vert feil
drit lei av å brette de
![]()
Åh uffja blitt det nå gitt..så bør egentlig droppe både kaffe og den middagen haha
Hva heter de på ebay???Ja vi har sånn til guttungenFåes på ebay og
![]()
Haha jahehe da er vi helt enige![]()
fikk jeg lyst å bake![]()
ååhh godt spm. så lenge siden jeg bestilte derfra..skal se..Hva heter de på ebay???
Oppdatering er vel litt over 10. Sånn ligger vi an ptja...har en del allerede alle vi her nå med denne skravlingen![]()
Takkååhh godt spm. så lenge siden jeg bestilte derfra..skal se..
Hehe ja det hadde han helt sikkertoverraske guttungen med muffins for eks med masse sjokoladekrem...da hadde han blitt hoppende glad![]()
hehe...kiwi er ikke like fristende som browniesHaha jajeg fikk lyst på brownies
men burde vell heller spise kiwien som ligger ved siden av meg
den har bare ligget der i en halv time
![]()