Skravletråd

Er det bare meg, eller har andre det å slik? At når du står opp tar du på deg kose klær og så våkner du og slikt før du går å skifter til det du skal ha på deg den dagen og ordner deg (hår,sminke) eller står dere opp og går rett I klar for ut av huset looken?
Begynner i daffeklær;)

Arf... kjedelig når man må gå bak å passe på at ting blir gjort..
Og synd at det skal være så vanskelig ><

Men du er kvitt ham og har jo en fantastisk mann den dag I dag - det hjelper jo en del ;)
Ja det er utrolig irriterende :/ men ja :D jeg er utrolig glad for at jeg kom meg bort å at jeg nå har verdens beste :D

Er det bare meg, eller har andre det å slik? At når du står opp tar du på deg kose klær og så våkner du og slikt før du går å skifter til det du skal ha på deg den dagen og ordner deg (hår,sminke) eller står dere opp og går rett I klar for ut av huset looken?
Jeg var sånn :) men med barn som skal avgårde så tar jeg på klærne jeg skal ha :) har alltid håret i strikk da :p
Å så å si alltid bare mascara på :)

Hoppa nesten 250 kommentarer fra i går kveld:o hehe
Sitter på legekontoret og venter på min tur som var 9.40. Kontroll og høre hvordan det blir videre med jobbing:)

Kommer an på hvor god tid jeg har på morgnen det - liker å ha god tid, daffe, våkne, gjøre meg klar...
Men har funnet ut at jeg kan bære ekstremt effektiv de dagene jeg ikke våkner av alarmen :P

Veldig gøy. Gled deg til nurket er 4mnd og man kan begynne med smaksprøver av frukt osv. :D
Tenkte å kjøpe en form for pose, til å ha frukt I, så kan man skjære større biter og gi den for da får de bare I seg safta fra frukten ikke biter og er jo da mer de kan smake på :) har sett disse posene på barnashus :)

Tenkte å kjøpe en form for pose, til å ha frukt I, så kan man skjære større biter og gi den for da får de bare I seg safta fra frukten ikke biter og er jo da mer de kan smake på :) har sett disse posene på barnashus :)
Ja vi har sånn til guttungen:D Fåes på ebay og;)

Back
Topp