Hadde vel ikke regnet med å ligge på topp 10 så lenge jeg daVi har fremdeles 5 på topp 10, men ser det sniker seg opp flere av de som vanligvis ligger høyt![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Hadde vel ikke regnet med å ligge på topp 10 så lenge jeg daVi har fremdeles 5 på topp 10, men ser det sniker seg opp flere av de som vanligvis ligger høyt![]()
He heJeg følte meg et øyeblikk rik når jeg gikk innpå nettbanken...så betalte jeg 4 regninger..vips så var jeg fattig![]()
jooo..men fader assa. kjipe tall å se påHaha er det ikke alltid sånn det er da?![]()
ja hehe..og var en del store regninger og..He heslik er det bestandig hos meg å.
Du klarer nok detHadde vel ikke regnet med å ligge på topp 10 så lenge jeg daskal greie å holde meg på topp 100 denne mnd også da
![]()
Høres fornutig , men kjedelig utNei, får vel gå å henge opp vaskemaskinen og brette klær![]()
Ja så dette. vi må skravle påVi har fremdeles 5 på topp 10, men ser det sniker seg opp flere av de som vanligvis ligger høyt![]()
Tror du kan klare topp 20 lett - er I alle fall målet mitt - topp 10 er tøffere ><Hadde vel ikke regnet med å ligge på topp 10 så lenge jeg daskal greie å holde meg på topp 100 denne mnd også da
![]()
Ja - kjipere hvis man har mer regninger enn penger inn :Oja hehe..og var en del store regninger og..skal jo bare være glad man kan betale de
![]()
topp 10 er tøft jaTror du kan klare topp 20 lett - er I alle fall målet mitt - topp 10 er tøffere ><
Hørtes ikke ut som en dum måte å gjøre det på egentlig.Ja - kjipere hvis man har mer regninger enn penger inn :O
Har egen regningskonto med mye autotrekk - overfører penger dit, så får jeg ikke den 'blitt fattig' følelsen![]()
Haha ja - rart hvor fort man blir vant til ryggekameraet!Ellers leverte mannen bilen inn til verksted i dag for den idiotiske skaden vi fikk på bilen...så nå har vi leiebil...mon tro om jeg klarer kjøre den, haha..
Så vant til den bilen jeg kjører og totalt avhendig av alle de tekniske duppedittene og ryggekamera![]()
Ja er kanskje lettere det. Håper på topp 50 I allefallTror du kan klare topp 20 lett - er I alle fall målet mitt - topp 10 er tøffere ><
Gubben har ryggekamera I sin arbeidsbil, tør ikke bruke det jegHaha ja - rart hvor fort man blir vant til ryggekameraet!
Hvilken type leiebil har dere fått? Samme merke eller annet?
Ja ikke tid til å gjøre noe...hehe.....jeg kunne for eks ikke vært med ut i går om jeg skulle vært der oppe...eller sett film med mannen..hehe
Var skeptisk i starten, men bilen mannen har valgt virker så lang så ble fort praktisk (vi gikk fra den minste til Kia - en drøm å rygge - til en "enorm" Honda.. tok litt tid å bli vant til)Gubben har ryggekamera I sin arbeidsbil, tør ikke bruke det jegmå rygge på gamle måten
![]()