Skravletråd

ja hehe..og var en del store regninger og..:P skal jo bare være glad man kan betale de:)
Ja - kjipere hvis man har mer regninger enn penger inn :O

Har egen regningskonto med mye autotrekk - overfører penger dit, så får jeg ikke den 'blitt fattig' følelsen :P

Ja - kjipere hvis man har mer regninger enn penger inn :O

Har egen regningskonto med mye autotrekk - overfører penger dit, så får jeg ikke den 'blitt fattig' følelsen :p
Hørtes ikke ut som en dum måte å gjøre det på egentlig.

Mhm. har en del store utgifter..har jo arbeidsfolk her hver dag. De bråker fælt i skrivende øyeblikk:P

Ellers leverte mannen bilen inn til verksted i dag for den idiotiske skaden vi fikk på bilen...så nå har vi leiebil...mon tro om jeg klarer kjøre den, haha..
Så vant til den bilen jeg kjører og totalt avhendig av alle de tekniske duppedittene og ryggekamera:P

Ellers leverte mannen bilen inn til verksted i dag for den idiotiske skaden vi fikk på bilen...så nå har vi leiebil...mon tro om jeg klarer kjøre den, haha..
Så vant til den bilen jeg kjører og totalt avhendig av alle de tekniske duppedittene og ryggekamera:P
Haha ja - rart hvor fort man blir vant til ryggekameraet!

Hvilken type leiebil har dere fått? Samme merke eller annet?

Ja ikke tid til å gjøre noe...hehe.....jeg kunne for eks ikke vært med ut i går om jeg skulle vært der oppe...eller sett film med mannen..hehe

Får være måte på også, hehe.. Man skal leve også :) :P

Gubben har ryggekamera I sin arbeidsbil, tør ikke bruke det jeg :p må rygge på gamle måten:)
Var skeptisk i starten, men bilen mannen har valgt virker så lang så ble fort praktisk (vi gikk fra den minste til Kia - en drøm å rygge - til en "enorm" Honda.. tok litt tid å bli vant til)

Back
Topp