Dagsoving

Godt å høre jeg ikke er alene :) Prøver å gjøre det samme med amming for å roe, men hun klarer ikke finne roen. Funker ikke å amme henne i søvn heller. Ender å skriking og kaving.. Og hun har blitt superkresen og godkjenner kun min byssing. :/ Er forhåpentligvis bare en fase (utviklingssprang eller noe).. :)
Det kan jo godt være :) nå har jeg blitt ganske nøye med at vi har det rolig den siste timen før legging og leker ikke så mye. Mens bare å gå rundt med henne og prate, spise på en leke :P merker stor forskjell på om det er rolig eller ikke den siste timen! Men har hatt et par ganger det det absolutt ikke går og hun "henger seg opp" og begynner å hikkste, så da må jeg bare amme henne i søvn :) aner ikke hva som skjer da, men hun låser seg helt plutselig og nekter å være et sekund av puppen.
Nå er det bare jeg som legger henne, men tenker at samboer skal få prøve etter hvert, men vil føle meg helt trygg på rutinen og være med han de første gangene så han ikke ødelegger :P #controlfreak

Det kan jo godt være :) nå har jeg blitt ganske nøye med at vi har det rolig den siste timen før legging og leker ikke så mye. Mens bare å gå rundt med henne og prate, spise på en leke :p merker stor forskjell på om det er rolig eller ikke den siste timen! Men har hatt et par ganger det det absolutt ikke går og hun "henger seg opp" og begynner å hikkste, så da må jeg bare amme henne i søvn :) aner ikke hva som skjer da, men hun låser seg helt plutselig og nekter å være et sekund av puppen.
Nå er det bare jeg som legger henne, men tenker at samboer skal få prøve etter hvert, men vil føle meg helt trygg på rutinen og være med han de første gangene så han ikke ødelegger :p #controlfreak
Haha, kjenner meg igjen i kontrollfreakrollen :p

Det kan jo godt være :) nå har jeg blitt ganske nøye med at vi har det rolig den siste timen før legging og leker ikke så mye. Mens bare å gå rundt med henne og prate, spise på en leke :P merker stor forskjell på om det er rolig eller ikke den siste timen! Men har hatt et par ganger det det absolutt ikke går og hun "henger seg opp" og begynner å hikkste, så da må jeg bare amme henne i søvn :) aner ikke hva som skjer da, men hun låser seg helt plutselig og nekter å være et sekund av puppen.
Nå er det bare jeg som legger henne, men tenker at samboer skal få prøve etter hvert, men vil føle meg helt trygg på rutinen og være med han de første gangene så han ikke ødelegger :P #controlfreak
Kjenner meg litt igjen ja, har blitt sånn at bare jeg legger her og, for legginga på kvelden har blitt så grei og vil ikke ødelegge det. Men sambo la henne en kveld her da jeg var dårlig, og det gikk helt fint :)

Jeg prøver at hun så ofte som mulig skal sovne av seg selv. På kvelden og første duppen gjør hun nesten alltid det. Hun bare ligger i senga eller vogna til hun blir trøtt, så sovner hun. Må noen ganger ha litt smokk, men prøver å ta den vekk litt før hun sovner ordentlig. Samme med trilling i vogna, triller til like før hun sovner så stopper jeg. Så får hun gjøre siste biten selv. Ikke alltid det går da, men oftere og oftere :)

Kjenner meg litt igjen ja, har blitt sånn at bare jeg legger her og, for legginga på kvelden har blitt så grei og vil ikke ødelegge det. Men sambo la henne en kveld her da jeg var dårlig, og det gikk helt fint :)

Jeg prøver at hun så ofte som mulig skal sovne av seg selv. På kvelden og første duppen gjør hun nesten alltid det. Hun bare ligger i senga eller vogna til hun blir trøtt, så sovner hun. Må noen ganger ha litt smokk, men prøver å ta den vekk litt før hun sovner ordentlig. Samme med trilling i vogna, triller til like før hun sovner så stopper jeg. Så får hun gjøre siste biten selv. Ikke alltid det går da, men oftere og oftere :)
Jeg skal prøve å fjerne smokken etter hvert, hun sovner uten innimellom, så håper hun klarer seg helt uten :)

Sover på soverommet på dagen når vi er hjemme. I vanlige klær. Vi har ikke hatt noe problem med det :) er vi ute på tur så sover hun enten i vognen eller i bæresele:)

Back
Topp