Skravletråd Juli.

Deilig da. Min har sovet i 2,5 time nå:o hehe
Lurte på å ta en trilletur etterpå og tur med vofsen, og overlate middage til gubben:p :D

Lillebror spiser en del på denne tiden så er ikke lange luren nå :P Men han sov nesten hele tia på shopping bortsett fra ammepause og bleieskift da :P

Str 50 er altfor stort her og. Og min lege prøvde å si at det var unødvendig å kjøpe mindre klær enn str 62. Hun drukner i 56 jo og jeg må brette opp 50:o haha

Jeg måtte handle 44 te frøkna men valgte å ikke handle inn noe mer enn et par plagg i 50 for heller å se behovet.. og når han nå er på sin 5 body for dagen så går det litt klær har jeg funnet ut :P

Ikke noe poeng i å kjøpe mindre enn 62?? Hva slags monster unger er den legen vant til da?? Haha

Jeg måtte handle 44 te frøkna men valgte å ikke handle inn noe mer enn et par plagg i 50 for heller å se behovet.. og når han nå er på sin 5 body for dagen så går det litt klær har jeg funnet ut :P

Ikke noe poeng i å kjøpe mindre enn 62?? Hva slags monster unger er den legen vant til da?? Haha

Ja, da kan det være greit med et par skift;) her kan vi foreløpig bruke samme body i et par dager...

Det lurer jeg på og:o hehe
Hun var jo ikke 3 kg engang her, så hadde jo ikke gått an å brette opp heller:o hehe
Kunne sikkert brukt noe i 44, men fungerer greit å brette opp 50 så da lar jeg være:)

Ja, da kan det være greit med et par skift;) her kan vi foreløpig bruke samme body i et par dager...

Det lurer jeg på og:o hehe
Hun var jo ikke 3 kg engang her, så hadde jo ikke gått an å brette opp heller:o hehe
Kunne sikkert brukt noe i 44, men fungerer greit å brette opp 50 så da lar jeg være:)

Ja er jo helt ekstremt å han gulper også da :O

Ja er jo ikke noe poeng i å kjøpe mindre så lenge der funker :)

Ja, jeg heier på deg! Jeg greier d ikke enn så lenge. Men unnskylder meg med kommentaren til ei annen her inne som skriver at man har sjokoladesug fordi melka er så søt :p
Da har du jo forklaringen der:P
Takk for at du er heiagjeng!!:D

Ja er jo helt ekstremt å han gulper også da :O

Ja er jo ikke noe poeng i å kjøpe mindre så lenge der funker :)

Er jo ikke det. Og om hun fortsetter med samme vektoppgang så vokser hun fort ut av det:p hehe

Da har du jo forklaringen der:P
Takk for at du er heiagjeng!!:D

Har ikke spist sjokolade i dag. Jeg dør litt. Men skal spise oppvarmet lasagne til kveldsmat når begge barna har lagt seg da. DET blir godt d! :D

Håper du klarer deg bedre enn meg ;)

Koselig med besøk:D
Har huset fullt selv...
Det er veldig koselig:)
Og grandonkelen er her bare en uke, på ferie fra USA, så kan jo ikke si nei da;) hehe

Back
Topp