Deilig da. Min har sovet i 2,5 time nåhehe
Lurte på å ta en trilletur etterpå og tur med vofsen, og overlate middage til gubben![]()
![]()
Lillebror spiser en del på denne tiden så er ikke lange luren nå
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Deilig da. Min har sovet i 2,5 time nåhehe
Lurte på å ta en trilletur etterpå og tur med vofsen, og overlate middage til gubben![]()
![]()
Str 50 er altfor stort her og. Og min lege prøvde å si at det var unødvendig å kjøpe mindre klær enn str 62. Hun drukner i 56 jo og jeg må brette opp 50haha
Vi trenger det.Bra jobba! Og lykke til videre!
Pr def ikke syk. Tror jeg.
Men ul i dag gikk crap. MA på gang![]()
Jeg måtte handle 44 te frøkna men valgte å ikke handle inn noe mer enn et par plagg i 50 for heller å se behovet.. og når han nå er på sin 5 body for dagen så går det litt klær har jeg funnet ut![]()
Ikke noe poeng i å kjøpe mindre enn 62?? Hva slags monster unger er den legen vant til da?? Haha
Ja, da kan det være greit med et par skifther kan vi foreløpig bruke samme body i et par dager...
Det lurer jeg på oghehe
Hun var jo ikke 3 kg engang her, så hadde jo ikke gått an å brette opp hellerhehe
Kunne sikkert brukt noe i 44, men fungerer greit å brette opp 50 så da lar jeg være![]()
HurraJippi, da har vi kjørt
Godt å høreJeg sovnet da igjen etterhvert.
Da har du jo forklaringen derJa, jeg heier på deg! Jeg greier d ikke enn så lenge. Men unnskylder meg med kommentaren til ei annen her inne som skriver at man har sjokoladesug fordi melka er så søt![]()
Ja er jo helt ekstremt å han gulper også da :O
Ja er jo ikke noe poeng i å kjøpe mindre så lenge der funker![]()
Er egentlig 11+6 i dag da, men lille døde 10+3Huff, så utrolig leit:'(
Hvor langt på vei var du?
Æsj, da er det ikke like lett å ta en tur på sparketKult!Familieparken nærmest oss er to timer unna
![]()
Koselig med besøkHva skjer her da? Her har vi nettopp hatt besøk av oldemor, farmor og grandonkel en tur. Baby sov gjennom hele besøket![]()
Uff da?Jeg ligger i senga og synes synd på meg selv...
Det skal males å klargjøres for salgSkal det males og innredes nå eller?![]()
Er jo ikke det. Og om hun fortsetter med samme vektoppgang så vokser hun fort ut av dethehe
Der har vi også værtJa vi er her fremdeles.
Var i Ree Safaripark i Ebeltoft![]()
Da har du jo forklaringen der
Takk for at du er heiagjeng!!![]()
Er egentlig 11+6 i dag da, men lille døde 10+3![]()
Det er veldig koseligKoselig med besøk
Har huset fullt selv...