Skravletråd Juli.

Hva skjer her da? Her har vi nettopp hatt besøk av oldemor, farmor og grandonkel en tur. Baby sov gjennom hele besøket:p

Møbelshopping med mamma, tømming av garasje for å få ut båthenger, ta bilde av henger og seksjon, lastet opp bilder, lagt ur på finn...
Hentet nevø, kjøpt invitasjon til bursdag og vært innom byggbutikk for å hente fargekart

Møbelshopping med mamma, tømming av garasje for å få ut båthenger, ta bilde av henger og seksjon, lastet opp bilder, lagt ur på finn...
Hentet nevø, kjøpt invitasjon til bursdag og vært innom byggbutikk for å hente fargekart

Skal det males og innredes nå eller? :)

Ja, da er garderobe til gangen bestilt på salg, kommode er kjøpt. Da er det bare å grave videre inne på dette rommet da..

Hva skjer her da? Her har vi nettopp hatt besøk av oldemor, farmor og grandonkel en tur. Baby sov gjennom hele besøket:p

Har en sovende lillebror på armen, spiser og surrer her litt før jeg må gjøre noe fornuftig :P

Har en sovende lillebror på armen, spiser og surrer her litt før jeg må gjøre noe fornuftig :P
Deilig da. Min har sovet i 2,5 time nå:o hehe
Lurte på å ta en trilletur etterpå og tur med vofsen, og overlate middage til gubben:p :D

Klær i str 50, gulpekluter, helseteppe og 1 skoledag klær :) har nemlig fått en storgulper og selv klær i str 50 er jo store for han...

Hatt en fin dag?

Str 50 er altfor stort her og. Og min lege prøvde å si at det var unødvendig å kjøpe mindre klær enn str 62. Hun drukner i 56 jo og jeg må brette opp 50:o haha

Back
Topp