Takk, vi har hatt det kjempe gøySå gøy! Kos dere masse!![]()
Skulle ønske det var slikt her og, men det kan vi vel bare drømme om![]()
Vi er veldig heldig, ligger kun 7 minutter unna
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Takk, vi har hatt det kjempe gøySå gøy! Kos dere masse!![]()
Skulle ønske det var slikt her og, men det kan vi vel bare drømme om![]()
Håper jeg klarer....![]()
Kult!Takk, vi har hatt det kjempe gøy
Vi er veldig heldig, ligger kun 7 minutter unna![]()
Jeg ligger i senga og synes synd på meg selv...Hva skjer her da? Her har vi nettopp hatt besøk av oldemor, farmor og grandonkel en tur. Baby sov gjennom hele besøket![]()
Det er jo utrolig bra!Hun har gått opp 350g siden lørdaghehe
Spiser godt ihvertfall
Du skal lage kake selv eller?![]()
Foldvik ved StavernSå gøy
Hvilken park da?
Hva har dere shoppet da?Ja har tenkt til det, må bare ha noe å oppbevare melka iKos dere i parken, på shopping i dag vi da
![]()
Huff da. Er du syk?Jeg ligger i senga og synes synd på meg selv...
Det er jo utrolig bra!![]()
Foldvik ved Stavern![]()
Møbelshopping med mamma, tømming av garasje for å få ut båthenger, ta bilde av henger og seksjon, lastet opp bilder, lagt ur på finn...
Hentet nevø, kjøpt invitasjon til bursdag og vært innom byggbutikk for å hente fargekart
Ja vi er her fremdeles.Er dere fremdeles i Danmark, er det løveparken dere skal til?
Hva har dere shoppet da?![]()
Hva skjer her da? Her har vi nettopp hatt besøk av oldemor, farmor og grandonkel en tur. Baby sov gjennom hele besøket![]()
Deilig da. Min har sovet i 2,5 time nåHar en sovende lillebror på armen, spiser og surrer her litt før jeg må gjøre noe fornuftig![]()
Klær i str 50, gulpekluter, helseteppe og 1 skoledag klærhar nemlig fått en storgulper og selv klær i str 50 er jo store for han...
Hatt en fin dag?
Pr def ikke syk. Tror jeg.Huff da. Er du syk?![]()
Bra jobba! Og lykke til videre!Ja, da er garderobe til gangen bestilt på salg, kommode er kjøpt. Da er det bare å grave videre inne på dette rommet da..