Gressenka_Mymlen_Lilleblomst_15
Forumet er livet
Tilgangsansvarlig
VIP
Februarlykke 2015
Marsmellows-15
Septembergull'17
Uff. SvigermonstreSvigermor.
Hun plaprer i et sett
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Uff. SvigermonstreSvigermor.
Hun plaprer i et sett
God morgen!God morgen
I dag skal vi på helsestasjonen å veie tulla vårspennende å se om hun har gått opp noe.
Dere skal i dag da?
Driver dere og pusser opp?I dag skal vi på shopping etter mulig garderobe til gangen, og kanskje kommode.
En plass å gjøre av alt! Og bytte ut dry vesle, falleferdige skapet som står der, utnytte plassen og få kastet dette her før det faller av mer
Jeg ville ikke spist så lite kalorier. Amming krever 500 kalorier ekstra om dagen.Men jeg blir jo mett. D eneste jeg unngår er overspising. Jeg stopper jo ikke på 1200 om jeg ikke er mett, da spiser jeg så jeg er mett. Men bruker 1200 som en guide.
Hihi....det må han vel pent nødt tilTror mannen kommer til å være veldig opptatt med barna![]()
Hehe...skjønner detHar problemer når folk spør hvordan familien henger sammenHaha!
Vil ikke kalle henne svigermonster. .Uff. Svigermonstre![]()
Det er nok herlig jaHerregud å deilig det er å være hjemme hvor man kan gjøre det man selv vil Haha
Håper du har sovet godtMå legge meg og sove, skal visst opp tidlig i morgen og ut å shoppe hagemøbler med mamma.
*gimegstyrke*
Du er tilgittUnnskyld...
Skikkelig skravle/sladdeekjerring altsåVil ikke kalle henne svigermonster. .
Det navnet ville jeg ha brukt på en som konstant la seg oppi ditt og deres vil og måten ting gjøres på.
Har bare prates det konstant.
Ikke 2 minutters pause noen gang om alt mulig jeg ikke ønsker å vite.
Jeg ønsker ikke å bli oppdatert om temperaturen ute hvert 5. Minutt, vite hele helse historien til kjæresten og alle venninnene hennes.
Driter i hvem av naboene som er hjemme og hvem de har på besøk +++
Veldig koselig!Hehe...skjønner det
Koselig med storfamilie da!
Ja.Skikkelig skravle/sladdeekjerring altså![]()
Gratulerer så mye og lykke til i trekningenHurra jeg er over 2000![]()
I dag skal vi på shopping etter mulig garderobe til gangen, og kanskje kommode.
En plass å gjøre av alt! Og bytte ut dry vesle, falleferdige skapet som står der, utnytte plassen og få kastet dette her før det faller av mer
Nei, ikke egentlig. Bare rydder, og da trenger vi oppbevaringsplass. Og så har vi ferie, og det er en fin tid å finne tid til å handle møbler som har vært planlagt siden vi satte ser falleferdige skapet som sto på barnerommet i gangen "sånn for å få det ut av veien, og vi trenger jo en plass å henge ring til vi får kjøpt er nytt" for tre år siden....Driver dere og pusser opp?
Lykke tilGod morgen
I dag skal vi på helsestasjonen å veie tulla vårspennende å se om hun har gått opp noe.
Dere skal i dag da?
Gratulerer med bebis!
Levere størstetulla i barnehagen i alle fall. Mistenker at junior har feber, så spørs om det blir inne/hjemmedag på oss..![]()
Gratulerermed detHurra jeg er over 2000![]()