Skravletråd Juli.

ser for meg det er litt av en logistikk det der ja.
Det er litt av en kabal som skal løses fra uke til uke. Men vi har gode rutiner og en god dose tålmodighet, så da går det meste :) Vi liker å kalle hverdagen vår et herlig kaos. Huset står på hodet og barna er lykkelige! :)

Må legge meg og sove, skal visst opp tidlig i morgen og ut å shoppe hagemøbler med mamma.
*gimegstyrke*

Har virkelig oppdaget det her inne, at jeg er ikke alene ;) Hvorfor får man ikke craving på litt sunnere ting? :p
Man får craving på f.eks sjokkis fordi melka faktisk krever en del søtt. Det er ganske unormalt å ikke fyse på søte ting når man ammer faktisk.
Aå man skal ikke ha dårlig samvittighet for litt sjokkis. Mengden derimot...

Har dere smakt på melka? Eller kjent hvor klissete sølet er når det tørker litt? Søtt...

Nei, syns ikke d så langt? Spiser ganske greit. Men etter ferien så er jeg gått over hver dag, men forsøker å begrense d.
Men du er klar over at div tungmetaller og annen dritt lagres i fettet vårt? Og når du går på så knapt med kalorier så må melka laget av dine fettreserver og ergo går denne dritten over i melka di?
Bare for orientering altså. Er derfor man ikke anbefaler slanking mens man ammer.

Man får craving på f.eks sjokkis fordi melka faktisk krever en del søtt. Det er ganske unormalt å ikke fyse på søte ting når man ammer faktisk.
Aå man skal ikke ha dårlig samvittighet for litt sjokkis. Mengden derimot...

Har dere smakt på melka? Eller kjent hvor klissete sølet er når det tørker litt? Søtt...
Mye frukt smaker jo også søtt..

God morgen:)
I dag skal vi på helsestasjonen å veie tulla vår:) spennende å se om hun har gått opp noe.

Dere skal i dag da?

I dag skal vi på helsestasjonen å veie tulla vår:) spennende å se om hun har gått opp noe.

Dere skal i dag da?
I dag skal vi på shopping etter mulig garderobe til gangen, og kanskje kommode.

En plass å gjøre av alt! Og bytte ut dry vesle, falleferdige skapet som står der, utnytte plassen og få kastet dette her før det faller av mer

Dere skal i dag da?
Gratulerer med bebis! :)

Levere størstetulla i barnehagen i alle fall. Mistenker at junior har feber, så spørs om det blir inne/hjemmedag på oss.. :o

Men du er klar over at div tungmetaller og annen dritt lagres i fettet vårt? Og når du går på så knapt med kalorier så må melka laget av dine fettreserver og ergo går denne dritten over i melka di?
Bare for orientering altså. Er derfor man ikke anbefaler slanking mens man ammer.

Men jeg blir jo mett. D eneste jeg unngår er overspising. Jeg stopper jo ikke på 1200 om jeg ikke er mett, da spiser jeg så jeg er mett. Men bruker 1200 som en guide.

Back
Topp