Skravletråd Juli.

Uff. Svigermonstre :(
Vil ikke kalle henne svigermonster. .
Det navnet ville jeg ha brukt på en som konstant la seg oppi ditt og deres vil og måten ting gjøres på.
Har bare prates det konstant.
Ikke 2 minutters pause noen gang om alt mulig jeg ikke ønsker å vite.
Jeg ønsker ikke å bli oppdatert om temperaturen ute hvert 5. Minutt, vite hele helse historien til kjæresten og alle venninnene hennes.
Driter i hvem av naboene som er hjemme og hvem de har på besøk +++

Vil ikke kalle henne svigermonster. .
Det navnet ville jeg ha brukt på en som konstant la seg oppi ditt og deres vil og måten ting gjøres på.
Har bare prates det konstant.
Ikke 2 minutters pause noen gang om alt mulig jeg ikke ønsker å vite.
Jeg ønsker ikke å bli oppdatert om temperaturen ute hvert 5. Minutt, vite hele helse historien til kjæresten og alle venninnene hennes.
Driter i hvem av naboene som er hjemme og hvem de har på besøk +++
Skikkelig skravle/sladdeekjerring altså :p

I dag skal vi på shopping etter mulig garderobe til gangen, og kanskje kommode.

En plass å gjøre av alt! Og bytte ut dry vesle, falleferdige skapet som står der, utnytte plassen og få kastet dette her før det faller av mer

Har litt å gjøre da. Må ikke slite deg ut da;)

Driver dere og pusser opp?
Nei, ikke egentlig. Bare rydder, og da trenger vi oppbevaringsplass. Og så har vi ferie, og det er en fin tid å finne tid til å handle møbler som har vært planlagt siden vi satte ser falleferdige skapet som sto på barnerommet i gangen "sånn for å få det ut av veien, og vi trenger jo en plass å henge ring til vi får kjøpt er nytt" for tre år siden....

Gratulerer med bebis! :)

Levere størstetulla i barnehagen i alle fall. Mistenker at junior har feber, så spørs om det blir inne/hjemmedag på oss.. :o

Tusen takk:)

Huff da. Feber er ikke noe godt :(
Hvor gamle er de?

Back
Topp