Skravletråd Juli.

Det har vi, men vi stresser ikke.

Jeg har laget lang liste for å sortere tanker.

Men prioriteringene våre nå var på ulike nivå. Mens jeg med mannens fulle forståelse prioriterte en etterlengtet dusj, klipper han gresset.
Hørtes ut som en prioritering jeg også ville valgt:)

Storesøster har kosa, holdt og hjulpet til med å skifte. Verdens stolteste storesøster som har gitt han navnet Theodor ;) nå ligger han å sover på meg og så får jeg besøk av storesøster igjen til kvelden :)

Det ble Theodor, ja :D fiiiint navn! ;)

Storesøster har kosa, holdt og hjulpet til med å skifte. Verdens stolteste storesøster som har gitt han navnet Theodor ;) nå ligger han å sover på meg og så får jeg besøk av storesøster igjen til kvelden :)
Så koselig da.
Flott navn :)

Vannet gikk kl 15.30 på lørdag, begynte med murring kl 22 på lørdag lagt inn ved kl 04 natt til søndag. Men de mente riene mine ikke var bra nok så jeg skulle settes igang i dag. Ble sjekket kl 22.30 hadde 6-7 cm og kl 00.30 var han ute. De 2 siste timene gikk veldig fort Hehe

Gratulerer så mye altså!!!

Så fint navn!!! Kos dere masse!

Sitter og flirer skikkelig av lille U nå.
Han ligger og koser seg masse i lekegrinden nå.
Over den er det en uro som snurrer rundt med masse forskjellige figurer.
Han ligger helt fascinert og ser på den.
Et av stedene har mannen hengt en at kaninene hans (han virkelig elsker dem).
Hver gang den kommer forbi begynner lille U å vifte med armer og bein og juble :love017

Back
Topp