Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Er de borte allerede??? Så deilig!Jøss..ingen måkefest idag. Man fikk sove lenge jo![]()
Skjønner du gruer det, men det kommer til å gå så fint skal du se![]()
Tipper storesøster gledet segTusen takk dere![]()
Har fått verdens nydeligste lillebror som tydeligvis er litt sliten i dag for han sover fortsattSå nå venter jeg bare på at den stolte storesøster skal komme på besøk
![]()
God ettermiddagGod formiddag
Har det skjedd noe annet enn at Knerthen har fått gutten sin?
Har egentlig vært ganske stille her, så regnet egentlig ikke med at det hadde skjedd så myeGod ettermiddag
Ikke fått med meg stort mer![]()
Ja, det starter uansett imorgen kveld
Leste nettopp litt om igangsetting, og håper egentlig han kommer før.. Gleder meg ikke akkurat![]()
Gratulerer så mye!!!!! Så gode nyheter!![]()
Hei og hopp hvordan går det med dere?Jeg kjenner de som har hatt supre fødselsopplevelser selv om fødselen var igangsatt så ikke bekymre deg
Men vi kan håpe han er som jeg var, jeg er født 1 time før igangsetting skulle starte![]()
Jeg kjenner de som har hatt supre fødselsopplevelser selv om fødselen var igangsatt så ikke bekymre deg![]()
Men vi kan håpe han er som jeg var, jeg er født 1 time før igangsetting skulle starte![]()
Tipper storesøster gledet seg
Har dere bestemt navn??
Ååh, så koseligStoresøster har kosa, holdt og hjulpet til med å skifte. Verdens stolteste storesøster som har gitt han navnet Theodornå ligger han å sover på meg og så får jeg besøk av storesøster igjen til kvelden
![]()
Hei på degHva skjer idag, da?![]()
TakkJa veldig greit når jeg var ferdig
![]()
Artig det daDet er så utrolig koselig, vi har fuglunger i fuglekassen i år
Hører de piper etter foreldrene som flyr frem og tilbake med mat til dem
Det hadde ikke jeg hellerHæ?! D har jeg ikke fått med meg!!
Det er et linerle parArtig det daVet dere hvilkee fugler som holder til der?
Gikk d fort eller? Åh, nyfødt baby!