Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Lillebror kom til verden kl 00.30 i daghan ligger nå å sover etter å ha fått pupp og stell. Og det skal straks jeg gjøre også
![]()
Gratulerer så mye
Gratulerer så mye![]()
Gratulerer så myyyyyye![]()
Gratulerer så mye![]()
Hurra!! Gratulerer!![]()
Det blir nok stor stasTusen takk dere![]()
Har fått verdens nydeligste lillebror som tydeligvis er litt sliten i dag for han sover fortsattSå nå venter jeg bare på at den stolte storesøster skal komme på besøk
![]()
Tusen takk dere![]()
Har fått verdens nydeligste lillebror som tydeligvis er litt sliten i dag for han sover fortsattSå nå venter jeg bare på at den stolte storesøster skal komme på besøk
![]()
Måtte inn å snike på juliforumet jegTipper det blir stas ja![]()
Måtte inn å snike på juliforumet jeg
Var helt sikker på at du hadde fått baby nå. I morgen skjer det ?![]()
Det blir bra, tydelig at han trives godt i magen daHar ikke fått enda, nei.. Men blir satt igan imorgen ja, så da SKAL han ut![]()
Er litt langt fant jeg utBare å komme det![]()
Det blir bra, tydelig at han trives godt i magen da
Nå får du snart hilse på da![]()
Kos dere masseHei på dere :-D
En lang dag siden ungene våknet før 6.30...
Men vi har sjekket ut området her, ebeltoft og sånn i kraftig vind!
I morgen blir det legoland :-D
Høres ut som om dere har nok å henge fingra iVaske klær, organisere garderober, rydde det som skal bli storebror sitt rom, muligens shoppe nytt garderobeskap til gangen, og litt sånne ting. La ungene finne lekekamerater, sende litt sms og høre hvem som ikke er på ferie og sånn. Vanne blomster hos min bror treffe mine foreldre som kommer fra ferie i morgen, de har jo ikke sett ungene på et par uker, og ellers forberede oss på hverdagen fra neste mandag.
Vurdere om jeg skal be legen om fornyet sykemelding eller prøve meg 100% for å se, bestille 24 timers blodtrykksmåling av mannen som skal utføres etter ferien
Gratulerer så mye med lillebrorLillebror kom til verden kl 00.30 i daghan ligger nå å sover etter å ha fått pupp og stell. Og det skal straks jeg gjøre også
![]()
Det blir nok stor stasNyt dagene fremover
![]()
Tipper det blir stas ja![]()
Han trives visst altfor godt
Ja, skal bli bra å få han ut nå!
Da har du plutselig sluttet med piercing![]()
Tar bare en time med flyEr litt langt fant jeg ut![]()