Skravletråd Juli.

Det er vel mye til salgs nå, så ei god tid å være kjøper, men ikke så gunstig å selge...Ja bor 1,5 time fra Stavanger, nær Egersund.

Nærmeste Egersund vi pleier å komme oss til er Sirevåg :p
Har en kamerat av gubben som bor der, som vi besøker av og til :)

Ja greit å spare litt. Men med en baby er det ikke så farlig hvor en bor, alt går;). Verre når de blir eldre.

Ja, vi tenker vi klarer oss her en stund til ;) men har veldig liten plass da, og bare ett soverom..så etterhvert må vi ha større :)

Hei og god kveld.
Hva bedriver dere kvelden med?

Vi spiste før vi dro fra mamma på fredag, så det vi skulle ha på fredag, hadde vi på lørdag.
Siden det ikke ble grilling i dag hadde vi det vi skulle ha hatt i går i dag..
Spist biff med potet og søtpotet grateng og sopp samt kost meg foran TV'n med mannen..

Ja, vi tenker vi klarer oss her en stund til ;) men har veldig liten plass da, og bare ett soverom..så etterhvert må vi ha større :)
Våre har sovet på vårt rom i hhv 2,5 og 2 år, så akkurat det er ikke stress for min del, men det er jo andre steder i huset de tar plass. Mye på badet, og i stua

Hei og god kveld.

Vi spiste før vi dro fra mamma på fredag, så det vi skulle ha på fredag, hadde vi på lørdag.
Spist biff med potet og søtpotet grateng og sopp samt kost meg foran TV'n med mannen..

Hallo! Her ser vi på Verdens tøffeste jobber på Nrk1.

Tre briter som skal jobbe på norsk tråler.

Våre har sovet på vårt rom i hhv 2,5 og 2 år, så akkurat det er ikke stress for min del, men det er jo andre steder i huset de tar plass. Mye på badet, og i stua

Ja, her har vi for liten plass overalt egentlig :p på soverommet er det såvidt plass til sprinkelsenga, og på badet er det ikke plass til skittentøyskurv engang, så stellebord står i stua :p
Alt går..spørs bare hvor lenge :p

Hei og god kveld.

Åh nam! Søtpotet <3

Våre sov ikke i sprinkelseng før de fikk eget rom heller.

Vi har rom og vi har plass, men vi samsover

Hei og god kveld.

God kveld:D
Høres ut som om dere koser dere!
Vi har fått besøk av nevøen til mannen og kjæresten hans:) de skal være her i 2 dager før de drar videre nedover Sørlandet.

Back
Topp