isbjørn
Elsker forumet
Ja greit å spare litt. Men med en baby er det ikke så farlig hvor en bor, alt gårAha
Ja, er vel en del...men vi må spare litt mer før vi kan kjøpe noe![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Ja greit å spare litt. Men med en baby er det ikke så farlig hvor en bor, alt gårAha
Ja, er vel en del...men vi må spare litt mer før vi kan kjøpe noe![]()
Det er vel mye til salgs nå, så ei god tid å være kjøper, men ikke så gunstig å selge...Ja bor 1,5 time fra Stavanger, nær Egersund.
Ja greit å spare litt. Men med en baby er det ikke så farlig hvor en bor, alt går. Verre når de blir eldre.
Ja det forstår jeg godt da. Du får begrense babyhandlingen, så ikke hele leiligheten blir overfylt av babytingJa, vi tenker vi klarer oss her en stund tilmen har veldig liten plass da, og bare ett soverom..så etterhvert må vi ha større
![]()
Ja det forstår jeg godt da. Du får begrense babyhandlingen, så ikke hele leiligheten blir overfylt av babyting. Når er termin?
Våre har sovet på vårt rom i hhv 2,5 og 2 år, så akkurat det er ikke stress for min del, men det er jo andre steder i huset de tar plass. Mye på badet, og i stuaJa, vi tenker vi klarer oss her en stund tilmen har veldig liten plass da, og bare ett soverom..så etterhvert må vi ha større
![]()
Hei og god kveld.
Hva bedriver dere kvelden med?
Vi spiste før vi dro fra mamma på fredag, så det vi skulle ha på fredag, hadde vi på lørdag.
Siden det ikke ble grilling i dag hadde vi det vi skulle ha hatt i går i dag..
Spist biff med potet og søtpotet grateng og sopp samt kost meg foran TV'n med mannen..
Våre har sovet på vårt rom i hhv 2,5 og 2 år, så akkurat det er ikke stress for min del, men det er jo andre steder i huset de tar plass. Mye på badet, og i stua
Da har du plutselig sluttet med piercingMøkk altså! Tok ut nesepiercingen for å rense om morgenen. Tenkte at det gjør sikkert ikke noe å vente til kvelden med å sette den inn igjen (altid satt inn igjen med en gang før), og nå får jeg den ikke inn :O
Åh nam! Søtpotet <3Hei og god kveld.
Vi spiste før vi dro fra mamma på fredag, så det vi skulle ha på fredag, hadde vi på lørdag.
Spist biff med potet og søtpotet grateng og sopp samt kost meg foran TV'n med mannen..
Samsoves her og. Sprinkelsengen står og støver nedVåre sov ikke i sprinkelseng før de fikk eget rom heller.
Vi har rom og vi har plass, men vi samsover
Ser slik ut. Begynner vel å bli for gammel for slikt uansettDa har du plutselig sluttet med piercing![]()
Hehe jaSer slik ut. Begynner vel å bli for gammel for slikt uansett![]()
Ååh....så koseligVi har katt med 3 unger, høner, 4 dverggeiter, kaniner og en del sauer. Kjekt med dyr.
Jeg og Kengu planlegger å møttes i løpet av uka. Du skal vel være med?Hehe ja
Jeg droppet navlepiercingen nå etter graviditeten![]()
God kveldHei og god kveld.
De har falt ut av redet..for det er oppe på taket av blokkaså de går rundt på bakken og skriker bare. Den ene tror jeg allerede har flydd, for den har jeg ikke sett hele dagen
![]()
Heldiggriser!Jeg og Kengu planlegger å møttes i løpet av uka. Du skal vel være med?![]()