Skravletråd Juli.

Tusen takk dere :)
Har fått verdens nydeligste lillebror som tydeligvis er litt sliten i dag for han sover fortsatt ;) Så nå venter jeg bare på at den stolte storesøster skal komme på besøk :D
Tipper storesøster gledet seg:D
Har dere bestemt navn??

God ettermiddag:D
Ikke fått med meg stort mer:p
Har egentlig vært ganske stille her, så regnet egentlig ikke med at det hadde skjedd så mye

Ja, det starter uansett imorgen kveld :)
Leste nettopp litt om igangsetting, og håper egentlig han kommer før.. Gleder meg ikke akkurat :p

Jeg kjenner de som har hatt supre fødselsopplevelser selv om fødselen var igangsatt så ikke bekymre deg :)

Men vi kan håpe han er som jeg var, jeg er født 1 time før igangsetting skulle starte :P

Jeg kjenner de som har hatt supre fødselsopplevelser selv om fødselen var igangsatt så ikke bekymre deg :)

Men vi kan håpe han er som jeg var, jeg er født 1 time før igangsetting skulle starte :P

Hehe! Det hadde jo vært supert om han var som deg, ja :p haha!

Tipper storesøster gledet seg:D
Har dere bestemt navn??

Storesøster har kosa, holdt og hjulpet til med å skifte. Verdens stolteste storesøster som har gitt han navnet Theodor ;) nå ligger han å sover på meg og så får jeg besøk av storesøster igjen til kvelden :)

Storesøster har kosa, holdt og hjulpet til med å skifte. Verdens stolteste storesøster som har gitt han navnet Theodor ;) nå ligger han å sover på meg og så får jeg besøk av storesøster igjen til kvelden :)
Ååh, så koselig:) Gratulerer med lille Theodor!

Hva skjer idag, da? :)
Hei på deg:) Jeg har vært hos legen idag på kontroll. Burde vært å handla og gjort div ærender, men nå så bekkenet plutselig ifra om at det var nok, så nå går jeg meg en pause på sofaen mens barnet leker:)
Hva skjer hos deg?

Gikk d fort eller? Åh, nyfødt baby!

Vannet gikk kl 15.30 på lørdag, begynte med murring kl 22 på lørdag lagt inn ved kl 04 natt til søndag. Men de mente riene mine ikke var bra nok så jeg skulle settes igang i dag. Ble sjekket kl 22.30 hadde 6-7 cm og kl 00.30 var han ute. De 2 siste timene gikk veldig fort Hehe

Back
Topp