Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Det blir nok braTusen takk dere
Har fått verdens nydeligste lillebror som tydeligvis er litt sliten i dag for han sover fortsattSå nå venter jeg bare på at den stolte storesøster skal komme på besøk
![]()
Det har vi, men vi stresser ikke.Høres ut som om dere har nok å henge fingra i![]()
God dagGod morgen, damer![]()
Ny uke, nye muligheter! Straks av gårde på jobb for min del.
Sju er jo ikke så ille?!Typisk at mini ikke ville sove lenger enn til sju...
Hehe...mine gutter skal også absolutt vekke ossHer sov de vel til kvart på åtte ca. Ikke babyer, men vekker foreldrene gjør de likevel.
Om de bare kommer for å kose og prate, fint. Når de skal ha slosskamp i senga vår, ikke greit.
Nå sitter de på badet og ser tv på ipad og sier at de skal kle på seg "litt senere "
Her som faktisk mellomste til rundt 7 i dag også.Sju er jo ikke så ille?!![]()
Han kommer nå snarttenk at i morgen så starter det om han ikke setter igang på egenhånd da
![]()
God formiddag
Har det skjedd noe annet enn at Knerthen har fått gutten sin?
Var det i morgen du settes i gang?God formiddag
Ikke hendt noe her ihvertfall...![]()
God formiddag
Har det skjedd noe annet enn at Knerthen har fått gutten sin?
Var det i morgen du settes i gang?
Lillebror kom til verden kl 00.30 i daghan ligger nå å sover etter å ha fått pupp og stell. Og det skal straks jeg gjøre også
![]()
Kom litt over midnatt i nattHæ?! D har jeg ikke fått med meg!!
Er ikke lenge til det da.Ja, imorgen kveld![]()
Er ikke lenge til det da.
Alt klart?
Skjønner du gruer det, men det kommer til å gå så fint skal du seNei, er ikke lenge igjen. Og alt er på plass... Men kjenner jeg gruer meg, hadde helst sett at det skulle komt igang av seg selv :/
God ettermiddagGod morgen damer.
Nå gjør vi oss klar til å gå i skogen. Skal opp å snikre på ei hytte. Håper dere får en flott dag![]()
God ettermiddagGod morgen
Gutta sover fortsatt
Flink og effektiv du er daMå ut å rive skur...
Ikke latmannsferie i år heller..