Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Gratulerer!!
Gratulerer så mye![]()
Gratulerer så myeLillebror kom til verden kl 00.30 i daghan ligger nå å sover etter å ha fått pupp og stell. Og det skal straks jeg gjøre også
![]()
Gratulerer så myeLillebror kom til verden kl 00.30 i daghan ligger nå å sover etter å ha fått pupp og stell. Og det skal straks jeg gjøre også
![]()
Gratulerer så myyyyyyeLillebror kom til verden kl 00.30 i daghan ligger nå å sover etter å ha fått pupp og stell. Og det skal straks jeg gjøre også
![]()
Aktiv du er daGod morgen damer.
Nå gjør vi oss klar til å gå i skogen. Skal opp å snikre på ei hytte. Håper dere får en flott dag![]()
Gratulerer så mye! Har han fått navn?Lillebror kom til verden kl 00.30 i daghan ligger nå å sover etter å ha fått pupp og stell. Og det skal straks jeg gjøre også
![]()
Typisk at mini ikke ville sove lenger enn til sju...
Til halv 9 her.Her sov de vel til kvart på åtte ca. Ikke babyer, men vekker foreldrene gjør de likevel.
Om de bare kommer for å kose og prate, fint. Når de skal ha slosskamp i senga vår, ikke greit.
Nå sitter de på badet og ser tv på ipad og sier at de skal kle på seg "litt senere "
![]()
Kos dere på skogsturGod morgen damer.
Nå gjør vi oss klar til å gå i skogen. Skal opp å snikre på ei hytte. Håper dere får en flott dag![]()
![]()
Vi krysser fingreLitt synd da.. Men vi får se hva man kan få til![]()
Visste jeg kunne stole på degDet burde dere ha! Kan hente deg på flyplassen jeg![]()
Så deilig daIkke før med båten søndag morgen ;-)