Kan ikke love god tid nei![]()
Litt synd da.. Men vi får se hva man kan få til
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Kan ikke love god tid nei![]()
Beklager, det er en del av landet jeg er ekstremt sjeldent iBor i Stavanger![]()
Det burde dere ha! Kan hente deg på flyplassen jegVet ikke om vi har direkterute til Sunnmøre??![]()
Det er jo godt å vite at du snart blir satt inn gang da. Krysser fingrene for at det skjer i natt/ morgen...
Beklager, det er en del av landet jeg er ekstremt sjeldent i
Ikke før med båten søndag morgen ;-)Æsj...håper det snur
Når skal dere hjem?
Har lest bokHei og god kveld.
Hva bedriver dere kvelden med?
Vi spiste før vi dro fra mamma på fredag, så det vi skulle ha på fredag, hadde vi på lørdag.
Siden det ikke ble grilling i dag hadde vi det vi skulle ha hatt i går i dag..
Spist biff med potet og søtpotet grateng og sopp samt kost meg foran TV'n med mannen..
Bare å komme detHeldiggriser!
Jeg vil også møte dere!!
Må bli mandag eller onsdag da!Da får vi det til før torsdag da![]()
Hadde vært gøy å seDet gjør du helt sikkert![]()
Rart de overlevde fallet egentlig :-oDe har falt ut av redet..for det er oppe på taket av blokkaså de går rundt på bakken og skriker bare. Den ene tror jeg allerede har flydd, for den har jeg ikke sett hele dagen
![]()
Mã det daDa får vi det til før torsdag da![]()
Kos dere i legolandHei på dere :-D
En lang dag siden ungene våknet før 6.30...
Men vi har sjekket ut området her, ebeltoft og sånn i kraftig vind!
I morgen blir det legoland :-D
Rart de overlevde fallet egentlig :-o
Vaske klær, organisere garderober, rydde det som skal bli storebror sitt rom, muligens shoppe nytt garderobeskap til gangen, og litt sånne ting. La ungene finne lekekamerater, sende litt sms og høre hvem som ikke er på ferie og sånn. Vanne blomster hos min bror treffe mine foreldre som kommer fra ferie i morgen, de har jo ikke sett ungene på et par uker, og ellers forberede oss på hverdagen fra neste mandag.Håper han får snudd greit tilbake
Hva skal dere denne uka?
Hei på dere :-D
En lang dag siden ungene våknet før 6.30...
Men vi har sjekket ut området her, ebeltoft og sånn i kraftig vind!
I morgen blir det legoland :-D
Gratulerer!!Lillebror kom til verden kl 00.30 i daghan ligger nå å sover etter å ha fått pupp og stell. Og det skal straks jeg gjøre også
![]()
Gratulerer så myeLillebror kom til verden kl 00.30 i daghan ligger nå å sover etter å ha fått pupp og stell. Og det skal straks jeg gjøre også
![]()