Skravletråd Juli.

God natt! Her er vi snart fremme. Rett over én time igjen
Dere er hjemme dere da, mens jeg akkurat har våkna.

Vi kjører om noen timer, plukke sammen klærene våre og få alt ut i bilen og spise frokost, så er vi klare

Åh tung natt i natt og. Og reising idag. Blææææh... Blir godt å komme hjem da:) Hva skal dere andre idag?

Da er vi på vei hjem, og jeg har lyst til å grine. Type hulkegrine. Jeg vil ikke dra.. D jeg drar til er jo ikke "ordentlige" hjemmet mitt. Vil bo i hjembygda..
Ååh, føler med deg! Har det egentlig veldig spnn selv og. Vært hjemme i to uker, og skal reise idag. Vil ikke!! Håper det gikk bra med minst som skulle sove i bilen!

God morgen! Nå går det ikke an å sove mer her... Det er stor måkefest utenfor vinduet. Tror jeg blir gaaaaal :o
Juhuu, det er jo gøy! Stod opp halv fem jeg, etter 4 timer usammenhengende søvn.. Har fått sovet to timer etter det da, men føler meg litt fjern

Ååh, føler med deg! Har det egentlig veldig spnn selv og. Vært hjemme i to uker, og skal reise idag. Vil ikke!! Håper det gikk bra med minst som skulle sove i bilen!

D gikk kjempebra! Hun var våken siste 45 min ca, kom med litt gråt akkurat når vi stoppa bilen utafor døra :p

Trist å ha d sånn..

Dere er hjemme dere da, mens jeg akkurat har våkna.

Vi kjører om noen timer, plukke sammen klærene våre og få alt ut i bilen og spise frokost, så er vi klare

God tur hjem! Vår kjøretur gikk kjempebra, håper deres også gjør d!

D gikk kjempebra! Hun var våken siste 45 min ca, kom med litt gråt akkurat når vi stoppa bilen utafor døra :p

Trist å ha d sånn..
Såå bra da!:)
Huff, ja.. Er ikke no gøy.. Savner virkelig å bo her, er liksom her jeg føler jeg hører til, men er flere grunner til at vi ikke flytter tilbake så man må jo bare innfinne seg med det. Bor 130 mil unna hjemme liksom, og nå skal vi ikke tilbake før neste sommer :(

Såå bra da!:)
Huff, ja.. Er ikke no gøy.. Savner virkelig å bo her, er liksom her jeg føler jeg hører til, men er flere grunner til at vi ikke flytter tilbake så man må jo bare innfinne seg med det. Bor 130 mil unna hjemme liksom, og nå skal vi ikke tilbake før neste sommer :(

Hvorfor skal dere ikke flytte dit da? Vi sjal tilbake til jul, heldigvis.

Back
Topp